Více

Prima Cool má další týdenní rekord 3,5%, podíl Novy stále pod 30%

UVNITŘ GRAF A TABULKA Letošní rok zatím jednoznačně přeje druhému programu Primy, stanici Prima Cool. Minulý týden tato stanice dosáhla svého týdenního maxima v podílu na dospělém publiku za dobu, co její sledovanost měří peoplemetry a druhý týden za sebou poráží program ČT 2. Naopak podíl hlavního programu Primy na sledovanosti se stále pohybuje pod průměrem loňského podzimu, a výrazně nižší čísla vykazuje i lídr trhu, televize Nova, která se v týdenních číslech stále nepřehoupla přes hranici 30 procent.

Prima Cool minulý týden oslovovala v průměru 3,50 procenta dospělého publika po celý den, což bylo o 0,35 procentního bodu méně než v předminulém týdnu a o 0,24 procentního bodu více než ČT 2. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin si Prima Cool ještě polepšila na průměrných 3,43 procenta. Hlavní program Primy sledovalo po celý den v průměru 17,34 procenta diváků starších patnácti let, kteří trávili čas u televize, což je o 0,20 procentního bodu méně než minule (a méně než ČT 1). Během prime time podíl Primy stoupnul na průměrných 18,67 procenta, ani to nestačilo na první program České televize.

Mírného nárůstu podílu na dospělém publiku se dočkala Nova, i když hodnota 29,17 procenta ji jistě netěší. Oproti předminulému týdnu jde o nárůst o devět setin procentního bodu, v hlavním vysílacím čase pak Nova oslovovala v průměru 30,45 procenta dospělého publika. Na stabilní hranici čtyřprocentního podílu na trhu se ustálil filmový kanál Nova Cinema. Minulý týden dosáhl v celodenních číslech průměrné hodnoty 4,04 procenta, což je o dvě setiny procentního bodu méně než v předminulém týdnu. V prime time si ale Nova Cinema tradičně polepšila až na průměrných 4,64 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Česká televize se minulý týden držela na svých číslech. Zájem o program ČT 1 nepatrně klesnul (o 0,57 procentního bodu) na celodenní podíl 17,41 procenta, ve večerních časech se ale drží poměrně vysoko: minulý týden dosáhl průměrné hodnoty 20,78 procenta. Programu ČT 2 se po delší době podařilo mírně stoupnout (o 0,15 procentního bodu) na celodenní hodnotu 3,26 procenta, přesto prohrála v souboji s Primou Cool i sesterskou ČT 24, která už zůstává druhým nejsledovanějším programem veřejnoprávní televize. Během prime time přitáhla ČT 24 v průměru 2,43 procenta dospělého publika (rovněž méně než ČT 24).

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2011

Zpravodajský kanál ČT 24 se od Nového roku drží, stejně jako Nova Cinema, v celodenním průměrném podílu na dospělém publiku nad hranicí čtyř procent. Minulý týden to bylo konkrétně 4,21 procenta, o 0,18 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Ve večerních časech ČT 24 oslovovala v průměru 2,44 procenta dospělého publika. Sportovnímu kanálu ČT 4 stoupnul průměrný celodenní podíl o sedm setin procentního bodu na 1,98 procenta, během prime time si pak pohoršil na hodnotu 1,27 procenta.

Mírný nárůst minulý týden zaznamenala televize Barrandov, která stále čeká na pokoření hranice šetiprocentního týdenního podílu na dospělém publiku. Tentokrát dosáhla v celodenních číslech hodnoty 5,63 procenta, o sedm setin procentního bodu více než v předminulém týdnu. Za historii TV Barradov jde o čtvrtý nejlepší týdenní hodnotu. V hlavním vysílacím čase pak Barrandov oslovoval v průměru 5,97 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili večer u televize.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,59 procenta, což je o sedm setin procentního bodu více než minule. Během prime time vykázaly podíl 1,93 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 10,87 procenta, o 0,17 procentního bodu více než minule. Ve večerních časech dosáhly podílu 7,99 procenta.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 28. 1. 2011 14:16

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+