Více

Prima Cool díky úterní Lize mistrů nadprůměrná, absolutním vítězem Nova

UVNITŘ TABULKY Ordinace v růžové zahradě 2 nemá v úterý ani ve čtvrtek svého přemožitele. Jako jediná překročila včera s přehledem milionovou hranici. Podíl Novy u mladých byl 30,7 %.

Nadprůměrný počet diváků zaujal včerejší duel Realu Madrid proti Borussii Dortmund ve fotbalové Lize mistrů. Na Primě Cool si ho nenechalo ujít 275 tisíc diváků při podílu na publiku 6,63 %), druhý poločas vidělo dokonce 386 tisíc diváků (share 12,23 %). Stanice tak vykázala celodenní podíl 5,02 % u dospělých diváků, ve skupině 15–54 dokonce 7,59 %. Příliš se naopak nedařilo v novém čase americké verzi soutěže X Factor na Primě love. Tu vidělo pouze 65 tisíc diváků (share 1,59 %).

MINULÝ TÝDEN: Ordinace se v úterý blížila dvěma milionům diváků, nikdo další nepokořil ani milion

Absolutním vítězem co do počtu diváků se ale v úterý večer stala tradičně Ordinace v růžové zahradě 2 na Nově. Tu si nenechal ujít 1,749 milionu diváků (share 42,56 %). U diváků od 15 do 54 let, na kterou Nova primárně cílí, to bylo 836 tisíc lidí (share 39,27 %). Celodenní podíl Novy se jako jediný přiblížil 30% hranici u dospělých diváků. Šlo konkrétně o share 29,17 %. Ve skupině diváků od 15 do 54 let byl pak podíl ještě o něco větší – 30,7 %. Nova byla v této cílovce jediná, která překonala 30 %.

VČEREJŠÍ DATA: Prima family byla včera nejsilnější televizí na trhu. Dařilo se Cestám domů i Ano, šéfe!

Ostatní televize zůstaly co do počtu diváků hluboko za Novou a také pod milionovou hranicí. Například VIP Prostřeno! na Primě family oslovilo 562 tisíc diváků (share 13,69 %), většího zájmu se tentokrát těšil Obchoďák s 733 tisíci diváky (share 24,94 %). Úspěšnější než kulinářský formát byli Nejlepší Bakaláři na ČT 1. Ti oslovili 603 tisíc diváků (share 14,62 %). Za zmínku stojí i nadprůměrný podíl dokumentu na ČT 2. Letadlová loď Enterprise oslovila 370 tisíc diváků (share 9,01 %).

ČTĚTE TAKÉ: Skokanem minulého týdne ČT Sport, Prima family opět posunula letošní rekord

Podobného výsledku týkajícího se dospělých diváků dosáhly kanály TV Barrandov a Nova Cinema. Komedie Otec a otec zaujala 133 tisíc diváků (share 3,26 %), snímek Kočka a pes na sesterské programu Novy vidělo 155 tisíc diváků (share 3,89 %). Z výsledků sledovanosti ovšem vyplývá, že mu dali přednost především diváci ve věku 15 až 54 let, kde jich bylo 91 tisíc (share 4,41 %). Česká televize se svým prvním programem získala celodenní podíl tradičně okolo 14 %.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za úterý 6. listopadu 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 13,90 12,41 9,76 9,12
ČT 2 4,56 5,07 5,30 5,59
ČT sport 1,09 0,79 1,15 0,88
ČT 24 5,99 3,77 3,24 2,29
Nova 29,17 37,75 30,70 36,09
Nova Cinema 3,66 3,34 5,14 4,11
Fanda 0,96 1,25 1,32 1,67
Prima family 20,71 17,70 16,73 14,79
Prima Cool 5,02 6,28 7,59 8,84
Prima love 1,91 1,47 2,70 2,27
TV Barrandov 3,48 3,31 4,31 5,35
Atmedia 1,84 1,35 2,71 2,16
ostatní TV 7,70 5,51 9,35 6,85
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za úterý 6. listopadu 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 25,54 22,04 19,45 17,87
Nova Group 33,79 42,34 37,16 41,87
Prima Group 27,64 25,45 27,03 25,90

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

12 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 9. 11. 2012 0:19

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+