Informační kampaň před říjnovým vypínáním analogového vysílání veřejnoprávní ČT 2 na vysílačích Praha-Žižkov, Praha-Cukrák, plzeňském Krašovu, chebské Zelené hoře a ústecké Bukové hoře, nejlépe hodnotí televizní diváci v Praze. Podle průzkumu společnosti Mediaresearch vyjádřilo plnou spokojenost s kampaní 43 procent respondentů v Praze, zatímco v ostatních zmíněných regionech to bylo okolo 35 procent.
Za poměrně dostatečnou považovaly kampaň před vypínáním analogové ČT 2 téměř tři čtvrtiny domácností v dotčených oblastech. Jako spíše dostatečnou považují informovanost především domácnosti na Plzeňsku (41 procent), v ostatních krajích trochu méně (Praha a Střední Čechy 37 procent, Ústecko 36 procent) a více než čtvrtina domácností na Chebsku (28 procent). Jako spíše či zcela nedostatečnou považovala informovanost více než desetina domácností z těchto regionů, především na Plzeňsku a Chebsku,
sdělil Jan Mazal ze společnosti Mediaresearch.
Na Ústecku považovalo podle tohoto průzkumu informovanost za nedostatečnou 9 procent domácností a v Praze a Středočeském kraji 7 procent domácností. Žádné změny v televizním vysílání nezaznamenala více než pětina domácností v Chebském kraji. O něco méně domácností nezaregistrovalo žádné změny v Ústeckém kraji (16 procent), dále pak v Plzeňském (13 procent) a nejnižší podíl neinformovaných byl v Praze a Středočeském kraji (9 procent),
dodává Mazal.