Více

Prezidentské finále nejvíce ohrozilo TV Barrandov. Její primetimový film propadl

UVNITŘ TABULKY Naopak bez ztráty diváků byla včera televize Nova. Kriminálka Anděl opět překročila 1,1 milionu diváků, tradičně se dařilo Televizním novinám a Ulici.

Poslední prezidentská debata před dnešní a zítřejší volbou hlavy státu se stala včera nejsledovanějším pořadem dne. Na ČT 1 si ji nenechal ujít 1,320 milionu diváků při podílu na publiku (share) 31,93 %). K tomu si může Česká televize přičíst i dalších 292 tisíc diváků (share 7,06 %) na zpravodajském kanálu ČT 24. Celkem tedy sledoval Prezidentské finále na obou programech 1,6 milionu diváků. Celodenní podíl kanálu ČT 1 u dospělého publika dosáhl hodnoty 20,05 %, v prime timu pak 25,11 %.

MINULÝ TÝDEN: Prezidentský duel na ČT 1 porazil Kriminálku Anděl na Nově. Zaujal 1,3 milionu diváků

Na poslední prezidentskou debatu Miloše ZemanaKarlem Schwarzenbergerem doplatila nejvíce TV Barrandov. Její primetimový film Palermo si pustilo pouze 68 tisíc diváků (share 1,69 %) a celodenní podíl televize byl 2,76 %, v době od 19 do 23 hodin dokonce jen 1,64 %. Politický duel se naopak vůbec nedotkl sledovanosti TV Nova. Kriminálku Anděl viděl 1,123 milionu diváků (share 26,59 %). Tradičně vysokých hodnot dosáhly i Televizní noviny a Ulice. Celodenní podíl stanice u dospělého publika se dostal na hodnotu 26,63 %, u mladých diváků na 30,19 %.

STŘEDEČNÍ DATA: Cestu na Hrad se Schwarzenbergem a Zemanem viděl včera 1,5 milionu diváků

Příliš uspokojivého výsledku nedosáhla po 20. hodině ani Prima family se svým zábavným kulinářským formátem VIP Prostřeno!. ten vidělo pouze 432 tisíc diváků (share 10,35 %). Stanice si však zlepšila sledovanost reprízou Ano, šéfe!, kterou vidělo 727 tisíc diváků (share 25,26 %). Celodenní podíl Primy family byl 16,74 %, v prime timu 15,76 %. Dařilo se dokumentu na Dvojce, který překonal třísettisícovou hranici. Americkým národním parkům přineslo 328 tisíc diváků podíl na publiku 7,83 %. ME v krasobruslení z Chorvatska vidělo na ČT Sport 79 tisíc diváků (share 1,96 %).

ČTĚTE TAKÉ: TV Pohoda vysílá od minulého týdne s novým logem

Sledovanost dalších pořadů už skončila pod dvěma sty tisíci diváky. Nejblíže byla této hranici Nova Cinema díky seriálu Námořní vyšetřovací služba. Díl vysílaný po 20. hodině vidělo 173 tisíc dospělých diváků (share 4,14 %), z nichž 122 tisíc bylo ve věku od 15 do 54 let (share 5,88 %), část nasazenou těsně před 21. hodinou si pustilo 195 tisíc diváků (share 4,82 %), z toho 142 tisíc bylo mladých (share 6,89 %). Nejsledovanějším pořadem Primy Cool se stala Teorie velkého třesku – 144 tisíc diváků (share 3,54 %) – na Primě love to byla třetí řada slovenského Farmáře – 104 tisíc diváků (share 3,45 %). Hokejový duel Tipsport extraligy na Fandovi si pustilo 47 tisíc diváků (share 1,32 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za čtvrtek 24. ledna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 20,05 25,11 15,11 19,85
ČT 2 4,15 4,59 4,56 4,86
ČT Sport 1,71 1,43 1,72 1,49
ČT 24 6,14 5,79 4,11 4,16
Nova 26,63 29,19 30,19 30,80
Nova Cinema 3,15 3,57 4,61 5,13
Fanda 1,01 0,84 1,33 1,07
Prima family 16,74 15,76 13,85 15,30
Prima Cool 3,33 2,58 5,59 4,41
Prima love 2,23 1,71 3,16 2,69
TV Barrandov 2,76 1,64 1,82 1,10
Pětka 0,47 0,38
Atmedia 2,54 1,56 3,45 1,96
ostatní TV 9,55 6,24 10,51 7,19
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za čtvrtek 24. ledna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 32,05 36,92 25,49 30,36
Nova Group 30,79 33,60 36,14 37,00
Prima Group 22,30 20,05 22,60 22,39

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

13 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 1. 2013 1:02

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+