Více

Přestane Trade&Technology podporovat značku CS Link?

Včera přinesl server Parabola.cz článek o tom, že společnost Trade&Technology (T&T), která je jedním z distributorů karet pro příjem placených programů ze satelitní platformy CS Link, pro ni chystá vlastní označení. Společnost Gital nabízí programy paketu CS Link, druhý distributor T&T nepoužívá již vžité označení satelitní sítě CS Link, ale zákazníkům přináší nabídku programů T&T, uváděl do problematiky čtenáře první odstavec.

Jedná se vskutku o nabídku programů T&T, jak prezentujeme, nikoli o nabídku CS Link, řekl serveru výkonný ředitel společnosti T&T Jaromír Glisník. Tato věta, ale i další, však nebyly podle Glisníka uvedené ve správné souvislosti a ve výsledku působily tak, že tato firma skutečně chystá vlastní značku.

Pan Vyleťal (šéfredaktor serveru Parabola.cz, pozn. red.) vytrhl z kontextu mého osobního e-mailu některé věty, řekl serveru DigiZone.cz Glisník. Značku CS Link vlastní společnost Media Vision. Tato společnost pro T&T a firmu Gital na smluvním základě zajišťuje satelitní distribuci dvou televizních stanic, a to TV Nova a HBO. Další televizní a rozhlasové stanice, které Media Vision zahrnuje do své nabídky CS Link, šíří své programy na satelitech Astra 23,5 stupňů na základě vlastních smluv s distributory signálu a firma T&T má s těmito subjekty (nebo jejich obchodními zástupci) vlastní smlouvy. Nevím, co má s těmito stanicemi společného firma Media Vision (= CS Link), dodává ředitel T&T.

Jaromír Glisník tvrdí, že se firmě Media Vision podařilo efektivně zapůsobit na média a rovněž na satelitní společnost Astra, takže se situace může navenek jevit tak, že Media Vision (CS Link) je tím subjektem, který zajišťuje satelitní distribuci programů na této satelitní pozici. Již delší dobu víme o velmi těsné spolupráci firmy Media Vision s firmou Gital. Dokonce se dovídáme, že jedna a tatáž osoba vede obchodní jednání za jednu i druhou firmu. Proto jsme nuceni při propagaci značky CS Link postupovat velmi opatrně, míní Glisník.

T&T chce podporovat svou vlastní značku, ale je tomu jinak, než je vysvětleno v článku. Značka T&T má dlouholetou tradici, ale rozhodně neuvažujeme o nějaké nové značce, říká Jaromír Glísník. Jako příklad může sloužit např. doba, kdy byly v nabídce T&T filmové programy FilmBox a Nonstop Kino, aniž je nabízel Gital. Proto se domníváme, že je správnější a praktičtější, když nabídku programů na TT Kartách nazýváme nabídkou programů T&T, dodává Glísník.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+