Hlavní navigace

Prémiový obsah Digizone.cz slaví významný úspěch

4. 3. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Server DigiZone.cz získal během dvou měsíců ostrého provozu své placené sekce od předplatitelů 100 000 korun. V placené sekci vychází zhruba třetina zpravodajského obsahu. Prioritou webu přesto i nadále zůstává bezplatný obsah.

O prémiový obsah už projevilo zájem na 300 předplatitelů. V placené sekci nabízí Digizone.cz od října loňského roku okolo 40 textů měsíčně. Většina obsahu, zejména běžné zpravodajství, zůstává pro čtenáře nadále zdarma. Největší zájem v rámci předplatného DigiZone.cz zaznamenal u rozhovorů a unikátních analýz, z nejžádanějších textů jde o rozhovory s programovou ředitelkou televize Nova Alex Ruzek, šéfem programu FTV Primy Romanem Mrázkem či doslovný přepis tiskové konference provozovatele multiplexu 4 a Regionální sítě 7 Radima Pařízka.

K TÉMATU: DigiZone.cz spouští prémiový obsah, bude mít sekci pro předplatitele

BRAND24

„V současné době máme 300 předplatitelů (tedy lidí, kteří si koupili předplatné, a těch, kteří zaplatili za konkrétní text) a celkový příjem 100 tisíc Kč. Tento příjem je v podstatě za dva měsíce plného provozu prémiové sekce (leden a únor), protože období říjen až prosinec pro nás bylo zkušební období,“ říká ředitel obsahu Internet Infa Aleš Miklík . „Část potenciálních předplatitelů měla na konci roku možnost si předplatné vyzkoušet nejprve zdarma a až poté se rozhodnout, zda zaplatí. V komunikaci s cílovou skupinou jsme také ladili, jaké informace jsou pro ni běžné a jaké už považují za nadstandardní,“ dodává s tím, že prioritou serveru zůstává bezplatné zpravodajství a prémiový obsah je nadstandardem.

Počet objednávek placeného osahu průběžně roste, zatím nejvyšší zájem DigiZone.cz zaznamenal v únoru letošního roku. Denně vychází v prémiové sekci jeden až tři texty, většinou hlavní článek dne a podrobná analýza sledovanosti televizí z předchozího dne (včetně sobot a nedělí). Mezi předplatiteli jsou hodně žádané analýzy a rozbory aktuálních událostí v oboru, ať už jde o volbu nových členů mediálních rad, situaci ve zpravodajství České televize nebo snahu Vladimíra Železného o zvýšení sledovanosti TV Barrandov. Zaplacením předplatného získává čtenář možnost pod placeným textem diskutovat a nezobrazuje se mu u článků klasická reklama.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).