Více

Komedii Revival porazila Nejkrásnější hádanka, oba pořady měly přes milion diváků

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Sledovanost Primy Cool ovládl maratón seriálu Simpsonovi. Nejúspěšnější díl vidělo přes 200 tisíc diváků.

Prima po 20. hodině opět bez diváckého zájmu

Bez diváckého zájmu se podobně jako na Silvestra musela obejít televize Prima. Pořady vysílané po 20. hodině se vůbec nedostaly do TOP 5 stanice. Nejsledovanějším pořadem Primy byly klasicky její hlavní zprávy s 888 tisíci diváky při podílu na publiku (share) 21,98 %. Komerční dvojka se v rámci celodenního podílu pohybovala pod 10 %. Nad tuto hodnotu se dostala pouze v prime time, kdy dosáhla share 9,73 %. Hlavní souboj o diváka se tak odehrál mezi Jedničkou a Novou. Zatímco první jmenovaná stanice byla nejsledovanější v rámci celodenního podílu, druhá jmenovaná dominovala v obou diváckých skupinách večer.

STŘEDEČNÍ DATA: Silvestrovskou zábavu ovládla Jednička, pro Primu skončil závěr roku neúspěchem

CIF16

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne byla Nejkrásnější hádanka na Nově. Pohádku režiséra Zdeňka Trošky sledoval v průměru 1,334 milionu diváků (share 30,87 %; 31,02 % v 15-54). Ve stejnou dobu vysílanou premiéru českého filmu Revival si na Jedničce pustil 1,109 milionu diváků (share 25,13 %; 28,94 % v 15-54). Vůbec nejsledovanějším pořadem dne byly Televizní noviny s přesně 1,8 milionu diváků (share 41,35 %; 39,44 % v 15-54). Nejsledovanějším pořadem plnoformátové televize Barrandov se stala Láska na druhý pohled. Romantický film si nenechalo ujít 281 tisíc diváků (share 6,46 %). Celodenní podíl stanice se přiblížil k 6 %.

placené sekci DigiZone.cz tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+