Prima po 20. hodině opět bez diváckého zájmu
Bez diváckého zájmu se podobně jako na Silvestra musela obejít televize Prima. Pořady vysílané po 20. hodině se vůbec nedostaly do TOP 5 stanice. Nejsledovanějším pořadem Primy byly klasicky její hlavní zprávy s 888 tisíci diváky při podílu na publiku (share) 21,98 %. Komerční dvojka se v rámci celodenního podílu pohybovala pod 10 %. Nad tuto hodnotu se dostala pouze v prime time, kdy dosáhla share 9,73 %. Hlavní souboj o diváka se tak odehrál mezi Jedničkou a Novou. Zatímco první jmenovaná stanice byla nejsledovanější v rámci celodenního podílu, druhá jmenovaná dominovala v obou diváckých skupinách večer.
STŘEDEČNÍ DATA: Silvestrovskou zábavu ovládla Jednička, pro Primu skončil závěr roku neúspěchem
Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne byla Nejkrásnější hádanka na Nově. Pohádku režiséra Zdeňka Trošky sledoval v průměru 1,334 milionu diváků (share 30,87 %; 31,02 % v 15–54). Ve stejnou dobu vysílanou premiéru českého filmu Revival si na Jedničce pustil 1,109 milionu diváků (share 25,13 %; 28,94 % v 15–54). Vůbec nejsledovanějším pořadem dne byly Televizní noviny s přesně 1,8 milionu diváků (share 41,35 %; 39,44 % v 15–54). Nejsledovanějším pořadem plnoformátové televize Barrandov se stala Láska na druhý pohled. Romantický film si nenechalo ujít 281 tisíc diváků (share 6,46 %). Celodenní podíl stanice se přiblížil k 6 %.
Maratón Simpsonových ovládl sledovanost Primy Cool
Maratón premiérových dílů populárního amerického animovaného seriálu Simpsonovi, který nasadila včera Prima Cool ve večerních hodinách, ovládl sledovanost stanice. Nejúspěšnější díl vidělo od 19:51 přes 200 tisíc diváků. Simpsonovi obsadili čtyři z pěti TOP pořadů dne. Konkurenční Nova Cinema publikum zaujala podle očekávání dvojicí dílů amerického seriálu Námořní vyšetřovací služba, z nichž úspěšnější byla část běžící od 20:54 – 291 tisíc diváků (share 6,61 %; 5,59 % v 15–54). Publikum Dvojky dalo v poledne přednost koncertu Vídeňských filharmoniků. Jejích novoroční vystoupení si pustilo 230 tisíc lidí (share 9,43 %).
MINULÝ TÝDEN: Pohádka Kdyby byly ryby na ČT 1 ve čtvrtek nejsledovanější, prime time vyhrála Nova