Více

Předkolo Ligy mistrů se Spartou a Plzní katapultovalo ČT Sport večer hned za Novu

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – U mladého publika od 15 do 54 let porazila ČT sport hlavní kanál Primy i mateřskou ČT1. V celodenním podílu pokořila hranici osmi procent.

Oba zápasy vidělo přes 300 tisíc diváků

Středeční třetí předkolo fotbalové Ligy mistrů s účastí dvou silných českých fotbalových klubů pomohlo sportovnímu kanálu České televize k rekordním výsledkům. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin dokonce porazil v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let mateřskou ČT1 a hlavní kanál Primy, takže se stal druhou nejsledovanější televizí v zemi hned po Nově. Zápas AC Sparta Praha - CSKA Moskva vidělo od 18:20 v průměru 331 tisíc dospělých diváků a 13,56 procenta publika (15,56 procenta ve věku 15 až 54 let), navazující utkání FC Viktoria Plzeň - Maccabi Tel Aviv od 20:40 pak 377 tisíc dospělých a 13,81 procenta publika (13,62 procenta ve věku 15 až 54 let).

ÚTERNÍ DATA: Překvapení úterního večera: Slunce, seno, jahody na Primě jedničkou

widgety

ČT sport díky těmto velmi atraktivním a navíc domácím zápasům oslovila v prime time 14,19 procenta dospělého publika a v mladší cílové skupině 15 až 54 let dokonce 14,99 procenta (Jednička 14,54 procenta, Prima 9,50 procenta a Nova 23,12 procenta). Sportovní kanál ČT si pomohl i z celodenního hlediska. U širší cílové skupiny všech dospělých diváků nad 15 let dosáhl podílu 7,76 procenta, u mladšího publika od 15 do 54 let pak 8,35 procenta. Tato čísla pohodově stačila na pozici čtyřky na trhu hned za třemi největšími plnoformátovými kanály. Česká televize navíc ve středu bodovala i s programem ČT2, který v celodenním podílu na dospělém publiku pokořil hranici šesti procent, když oslovil 6,03 procenta publika.

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+