Více

Prázdniny svědčí klasickým televizním stanicím, podíl Novy u mladších diváků dokonce meziročně stoupl

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Oproti předchozímu týdnu nejvýrazněji klesal podíl kanálu ČT 2, jinak byl minulý týden z pohledu sledovanosti překvapivě stabilní. Na ČT Sport pak fotbal nahradily přímé přenosy z Tour de France.

Mezitýdenní vývoj (vs. 28. týden 2016)

Cílová skupina 15+

Nejvýraznější propad zaznamenala oproti minulému týdnu ČT 2, která v součtu přišla o 1,23 procenta podílu na sledovanosti u obecné cílové skupiny. Ztrátu zaznamenala i vlajková ČT 1, které ubylo 0,2 procenta diváků mladších patnácti let. Ještě hůře dopadla TV Barrandov, které odjelo na prázdniny 0,37 procenta zástupců obecné divácké skupiny. Zájmu se nedočkaly ani kanály sdružené v rubrice Ostatní, jejichž podíl se snížil o 0,26 procenta. Nejvíce si naopak díky cyklistice a atletice polepšila ČT Sport, které přibylo 0,64 procenta diváků. Prázdniny přitáhly diváky i kanálům zastupovaným společností Atmedia, jejichž podíl se navýšil o 0,58 procenta. Lehce zabodovala i Nova Cinema, které se povedlo přitáhnout o 0,43 procenta více diváků starších patnácti let.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: V rámci týdne si vedla nejlépe ČT, u mladšího publika pak Nova

Z televizních skupin hlásí úspěch komerční stanice – kanály Novy svůj podíl oproti předchozímu týdnu posílily o 0,57 procenta, a jejich celkový podíl tak tvořil 26,43 procenta. Lehkého posílení se dočkala i Prima, její podíl stoupl o nepatrných 0,03 procenta na finálních 20,88 procenta. Svůj podíl si naopak neohlídala Česká televize, která v týdenním srovnání přišla o 0,47 procenta diváků starších patnácti let. Prázdninový program nesvědčí ani kanálům TV Barrandov, které v součtu ztratily 0,41 procenta obecné cílové skupiny a jejich celkový podíl činil 7,94 procenta.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+