Více

Pražané o digitální revoluci vědí, největším rizikem je liknavost diváků

Nelze souhlasit s názorem generálního ředitele TV Nova Petra Dvořáka, který tvrdí, že kampaň je slabá a neúčinná. Za největší riziko pražské dubnové digitální revoluce lze vidět liknavost mnohých diváků či správců jejich domů, kteří řešení přechodu na nový typ příjmu televizního signálu nechávají na poslední chvíli, upozorňuje server RadioTV.cz.

K TÉMATU: Šéf Novy: Digitální kampaň neprobíhá, televize by rády pomohly

Národní koordinační skupina provozuje bezplatnou infolinku, webové stránky, připravila Diginoviny, zorganizovala působení tříčlenných týmů, které na frekventovaných místech metropole odpovídali na dotazy kolemjdoucích, zaplatila reklamy v tisku či reklamních plochách, pořádá semináře pro veřejnost na různých místech Prahy či připravuje tiskové zprávy pro média. Otázkou může být, zda všechny zmíněné prostředky byly účinné (např. slabý zájem lidí o semináře či nedostatečná kontrola distribuce Diginovin), ale rozhodně se nedá říci, že by Pražané nevěděli, že se něco zásadního v pozemním příjmu televize 30. dubna stane,“ konstatuje web.

GLOSA: Probíhá nebo neprobíhá infokampaň k digitalizaci?

Autor svou poznámku uzavírá tím, že mnozí přejdou na digitální vysílání na poslední chvíli, i když to pro řadu domácností může přinést různé komplikace. Jenže situace by byla stejná, i kdyby se termín vypnutí analogu v Praze posunul. „Je to jako s podáním daňového přiznání – není to až tak populární úkon, ale provést se musí. Čím dříve si člověk (divák, správce, domovník) udělá čas, tím dříve bude mít po starostech a nebude muset před sebou valit balvan povinnosti, které stejně neunikne,“ dodává RadioTV.

19 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 7. 4. 2009 22:07

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+