"Takový případ jsme nezaznamenali, protože většina zákazníků, kteří s tím měli problém, využila toho, že ač měli smlouvy na dobu určitou, od UPC raději utekli a nechtějí mít s touto společností už nic společného. Na druhou stranu, zprávy od UPC jsou takové, že většina jejich zákazníků tuto změnu přijala, ale to je oficiální stanovisko jejich tiskového mluvčího, takže bych ho bral s rezervou."
S rezervou je třeba brát spíš to, že od UPC někdo utekl. Tedy ne, že by se to nestalo, ale pořád je ta služba jedna z nejlepších na trhu (min. co se internetu týká). V dTestu by si měli dát studenou sprchu a začít řešit skutečné okrádání lidí, např. díky podpoře obnovitelných zdrojů (díky ČSSD), kde neustále stoupá cena el. energie pro koncové uživatele, přestože cena distribuční klesá. Ovšem v tom by asi dTest dopadl jak hubkař, tak radši řeší nesmysly s UPC...
Co by měli v případě ČEZu řešit? Zvýšení marží? Jo, když bude muset ČEZ odepsat investici min. 4 mld. kč z neúspěšného podnikání v Albánii, tak se musí někde "zahojit". V tomto případě ale existují alternativní dodavatelé energií a je jen na lidech, komu a kolik zaplatí. Ale v případě UPC došlo k porušení zákona. Jednoduše včas neoznámili zavedení poplatků. Takže NEMÍCHEJTE jablka s hruškami. Ještě k UPC, vždyť v několika lokalitách provozují POUZE analogovou kabelovou televizi a o internetu si lidé mohou nechat jen zdát. Naštěstí v našem městě máme několik poskytovatelů internetu, kteří rozjeli i IPTV.
Je fajn, že jsi objevil i tučné písmo, ale k věci... Sice je podpora obnovitelných zdrojů hlavně věcí státu, ale polostátní ČEZ nejen díky svým mamutím fotovoltaickým elektrárnám pobírá značnou část dotyčných dotací. Taková malá-velká domů. Pokud jde o politické strany, tak hádej Šmudlo, kdo zablokoval ve sněmovně možnost NKÚ kontrolovat účetnictví ČEZu? Schválně, která strana si z ČEZu udělala dojnou krávu? Napovím ti trošku. Dotyčné straně šéfoval náš nejchytřejší z nejchytřejších. Jeho naoko manželka seděla v dozorčí radě. Už víš? Pokud vyřkneš A, musíš dodat i B. Narážíme na "americké školství", které produkuje "samostatně myslící bytosti", které dokáží """obhájit""" své názory, ale bez znalostí melou hlouposti. Mnozí si to při svém vysokém sebevědomí ani neuvědomují...bohužel.
... nejlepší věc kterou jsem udělal je, že jsem odešel ke konkurenci. Ovšem ne každý má tu možnost... bohužel... Právník, neprávník, nejlepší obrana je podle mě situace na trhu a co vše si nechá zákazník líbit. Konkurence nespí a reaguje, tak pokud je možnost, tak proč setrvávat, každého volba. Já bych se již nevrátil. Ale na druhou stranu je to stejné jako s poplatky v bankách, lidi jsou líní přejít tam kde nejsou, a tak jen nadávají.
Nechápu co to tam vykládá ten pán za pitomosti o nějakém drahém STBoxu ... kolik může stát fakticky ten čínskej krám? Do 2.000 ten nahrávací Handan? Do 1500Kč ten bez nahrávání. (i to je moc) Jistě né víc nežli pozemní či satelitní stbox s podobnými vnitřnostmi až na pár odchylek a změn oproti pozemímu či satelitnímu. Zase jen kecy protože to je jen unikátní a šitý jim výrobcem na míru a k sehnání jen od nich. Fakticky se to v obchodě koupit nedá protože by to nemělo smysl kvůli párování s kartami. (další pojistka) Prostě klasika - jen lhát a obl*bovat druhé. To tak přeci dělají všechny velké společnosti v ČR.
Sice tě ve škole naučili číst, ale už ne porozumět čtenému textu. Bavíme se o podpoře obnovitelných zdrojů. Je to věc státu, ale i ČEZu a jeho mamutích fotovoltaických parků.
Pokud jde o UPC, tak ať si zařízení zpoplatní, ale MUSÍ o tom dle zákona informovat své zákazníky PŘEDEM několik měsíců. Tak, jak to udělal Skylink se svým serpo poplatkem.
to me mrzi, ja se uz soudil. Chteli po me pres 6000kc za to, ze jsem pozde vratil settobbox od TC. Nenechal jsem se zastrasit a soudil se... vysledek? Zaplaceni 500Kc a to jen kvuli tomu, ze kdyby se to zrusilo uplne, muselo by byt dalsi slyseni a to jsem uz nechtel, zbytecny den dovolene a pripravy kolem. Soudce velmi vstricny. UPC - banda zlodeju.
Karty registrované do 31. 12. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 24 měsíců + promo placené nabídky na 2 měsíce od data registrace karty.
Karty registrované po 31. 12. 2012 mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 12 měsíců + promo placené nabídky na 2 měsíce od data registrace karty.
Já pořád nechápu ty odpurce všeho možného :
Kdo chce jen:
Dvb-T
základ + slováky - Skylink 29kč
placené SD FreeSat - 199kč
HD programy - 350 Skylink
Kdo chce DIGISPORT - Digi tv 260kč
Kdo má možnost kabelovky UPC z internetem tak zvolí to.
Je tu výběr a tak to má být,jistě je ještě více kabelovek,IPTV atd.každý si vybere.
Sk tu nikdy nejely a ani nikdy nepojedou ale ti lidi se bez nich prostě jednoduše obešli. A někteří další,co se týče vedlejších místností /pokoj,ložnice/ obejdou až jim skončí SP prázdniny. Proto tvrdím že nějaké závěry co se týče počtu karet po zavedení SP má smysl dělat až tehdy až se bude SP týkat naprosto každé.
Co učili mě vím dobře, ale tebe asi neučili nic, protože jinak bys nemohl vypotit tak neskutečnou kravinu, že podpora obnovitelných zdrojů je věcí ČEZu - samozřejmě není a nikdy nebyla. Je to politické rozhodnutí, učiněné za vlády ČSSD.
K tomu UPC jenom tolik, že o změně se musí informovat 1 měsíc předem a nikoliv několik měsíců (samozřejmě může, to ano, ale žádná povinnost to není).
Je fajn, že jsi objevil i CAPS LOCK, ale k věci... ČEZ může pobírat co chce, ale nikdy nerozhodoval o tom, kolik a jaká podpora obnovitelných zdrojů bude. Prostě tady seš úplně vedle a byť to ČEZu jistě nevadí (ta podpora), tak to nebyl on, kdo s tím přišel, ale byli to socani (kteří se k tomu teď nehlásí, aby jim voliči nenakopali zadnici). Pak už ani nemá smysl dál rozebírat čí manželka kde sedí nebo nesedí a navíc ČEZ má dost peněz i bez těch obnovitelných zdrojů, tj. na podporu nějakých politických subjektů se prachy najdou i tak.
Před pár dny jsem kvůli serv.poplatku Skylinku téměř přišel o zákazníka - a to už jsem od něj měl 5 tis.zálohu a byli jsme dohodnutí pevně na termínu instalace HD sat.kompletu a on mi najednou volal, že mu kolega z práce o poplatku řekl. Bylo tožký se mu omlouvat, že jsem ho na to neupozornil a vysvětlování proč poplatek existuje zákazník stejně vůbec nepochopil a jen tak tak jsem ho přesvědčil, aby to celé neodpískal, ostatně jako novému majiteli Skylink karty dali dva roky od poplatku odklad. (kvůli pos raným 29 Kč jsou furt problémy a vysvětlování)
Nenaříkám, jen je servisní poplatek negativní aspekt pro potencionálního nového abonenta Skylinku - naštěstí nová karta = 2 roky odklad poplatku. Apropos - přesvědčení nového zákazníka, že se pro Skylink rozhodl správně není nikdy záležitost pár minut, je to klasická obchodničina, kdy zákazník musí obdržet informace o technické stránce sat.kompletu (parametry receiveru, možnosti využívání funkce PVR, výhody, kudy povedeme kabely, kam připevníme parabolu atd.), tak i informace o programové skladbě (druhy programů, ceny různých balíčků, rizika do budoucnosti, proč HD, složitost ovládání receiveru a proškolení apod.) To vždy zabere dobrou půl hodinu předávaných informací (téměř vždy nový zákazník požaduje zevrubné informace). To je ta teoretická část, praktická vícehodinová přichází záhy - při samotné instalaci a vysvětlování. :-)