Více

Postup Plzně do Ligy mistrů vidělo 542 tisíc diváků, ČT Sport dvojkou České televize

UVNITŘ TABULKY Díky fotbalovému duelu se pohybovala sledovanost primácké show QI: Na vše máme odpověď jen mírně nad třemi sty tisíci diváky. Její podíl klesl pod 10 %.

Vítězství Plzně nad týmem NK Maribor včera zaznamenal na ČT Sport rekordní sledovanost. Postup českého týmu do prestižní fotbalové Ligy mistrů si nenechalo ujít 542 tisíc diváků při podílu (share) 17,96 %. Ještě vyšší podíl pak měla stanice mezi diváky od 15 do 54 let – share 19,21 % – kterých bylo 297 tisíc. Díky tomuto výsledku se stala ve středu stanice ČT Sport druhým nejsledovanějším kanálem České televize, hned po Jedničce. Celodenní podíl tematického kanálu ČT byl 7,12 %, v prime timu, kdy se zápas o postup do Ligy mistrů hrál, se však program vyhoupl u diváků 15+ až na 12,29 %. Seriál Sanitka vidělo na Jedničce 610 tisíc diváků (share 16,51 %). Stanice ČT 1 měla celodenní podíl 13,93 %.

MINULÝ TÝDEN: Cesty domů pod Kriminálkou Anděl, ale ubraly jí diváky. QI s Marešem na svém

Vysoká sledovanost ČT Sport se pochopitelně projevila do výsledků dalších českých programů měřených peoplemetry. Například vztahový seriál Cesty domů spadl na Primě pod osmi set tisícovou hranici. Vidělo ho konkrétně 781 tisíc diváků (share 20,66 %). Pod 10% hranicí publika skončila show  QI: Na vše máme odpověď s Leošem Marešem. Pustilo si ji 304 tisíc diváků (share 9,4 %), z nichž 156 tisíc (share 9,42 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Prima získala celodenní podíl 15,28 %, v prime timu pak 16,16 %. Vysílání atraktivního fotbalového duelu se ale promítlo i do sledovanosti Novy. Například Gympl s (r)učením omezným si pustilo 807 tisíc diváků (share 21,8 %), z nichž 462 tisíc (share 24,63 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Nova měla za celý den podíl 22,36 %, ve skupině 15–54 let 24,76 %.

ÚTERNÍ DATA: VyVolení neměli proti Ordinaci šanci, Nova s podílem 40,63 % u diváků od 15 do 54 let

Sledovanost pořadů na TV Barrandov skončila pod dvousettisícovou hranicí. Zábavný formát Vtip za stovku si nenechalo ujít 180 tisíc diváků (share 4,79 %); Věřte, nevěřte preferovalo 194 tisíc diváků (share 5,84 %). Mírně nad 200 tisíc diváků, konkrétně o dvě tisícovky, se dostaly Země a města světa. Na Dvojce získaly podíl 5,52 %. Na Primě love byla opět nejsledovanější denní rekapitulace reality show VyVolení, kterou si pustilo 158 tisíc diváků (share 4,73 %), z nichž 122 tisíc (share 7,1 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Podílu 10,62 % a 130 tisíc diváků v této skupině dosáhla Prima Cool se seriálem Simpsonovi. Celkově ho vidělo 138 tisíc diváků starších 15 let (share 5,25 %). Stotisícovou hranici tentokrát nepřekročily nejen kanály Fanda, Smíchov, Telka a Prima Zoom, ale i Nova Cinema.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 28. srpna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 13,93 15,37 10,48 12,73
ČT 2 4,79 4,25 4,64 3,91
ČT Sport 7,12 12,29 8,00 13,65
ČT 24 4,88 2,95 2,86 1,71
Nova 22,36 24,62 24,76 25,81
Nova Cinema 3,04 2,20 3,99 2,90
Fanda 1,32 1,67 1,60 2,08
Smíchov 1,62 1,55 2,67 2,54
Telka 0,93 0,93 0,92 0,78
Prima 15,28 16,16 11,24 12,88
Prima Cool 2,76 1,86 4,28 2,53
Prima love 2,98 3,01 4,27 4,16
Prima Zoom 1,53 0,97 1,72 0,77
TV Barrandov 4,73 3,98 4,07 3,90
Atmedia 3,90 2,83 3,60 2,17
ostatní TV 8,84 5,38 10,91 7,49
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za středu 28. srpna 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 30,72 34,86 25,98 32,00
Nova Group 29,27 30,97 33,94 34,11
Prima Group 22,55 22,00 21,51 20,34

Zdroj: ATO-Mediaresearch

42 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 30. 8. 2013 15:10

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+