Více

Poslední čistě letní týden bodovala ČT, podzimní novinky pomohly k dalšímu růstu Barrandovu

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Skupina Nova se minulý týden v porovnání s loňským rokem rekordně propadla, letos totiž nasazuje podzimní schéma o týden později.

Mezitýdenní vývoj (vs. 33. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Nasazení podzimního programového schématu minulý týden pomohlo k dalšímu, i když už mírnějšímu růstu skupiny Barrandov v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let. Přepsala tak dosavadní rekord z předminulého týdne, když si polepšila o osm setin procentního bodu na hodnotu 7,49 procenta. Barrandov byl jednou ze dvou větších televizních skupin, které minulý týden rostly. Ještě lépe se dařilo České televizi, která si jako celek připsala 1,47 procentního bodu na celkových 31,41 procenta. Udržela si tak velký náskok před skupinou Nova, která skončila druhá se souhrnným podílem 26,43 procenta (oproti předminulému týdnu si pohoršila o 0,49 procentního bodu). Největší pokles zaznamenala skupina Prima, která si pohoršila o celý jeden procentní bod na hodnotu 20,87 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Rekordní růst Barrandova pokračoval, Prima se u mladých blížila ČT

widgety

Z jednotlivých televizních stanic minulý týden v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let nejvíce stoupala ČT Sport. Díky fotbalu a začínajícímu atletickému mistrovství světa v Číně poskočila o 1,58 procentního bodu na hodnotu 3,52 procenta. Dařilo se také ČT 1, která si připsala 0,28 procentního bodu na aktuálních 16,73 procenta. Také třetí největší růst patřil veřejnoprávní televizi: dětský kanál Déčko si polepšil o 0,23 procentního bodu na 1,31 procenta. Naopak největší propad zaznamenal hlavní kanál Primy, který si ve srovnání s předminulým týdnem pohoršil o 0,61 procentního bodu na hodnotu 13,44 procenta. Klesala také zpravodajská ČT 24 (o 0,59 procentního bodu na 4,29 procenta) a Fanda, který přišel o 0,40 procentního bodu a vykázal podíl 1,30 procenta.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+