Hlavní navigace

Portál Euro.cz spouští nový projekt webové televize Medical TV

19. 7. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Divize Medical Services z vydavatelství Mladá fronta připravila nový internetový on-line diskuzní pořad zaměřený výhradně na oblast zdravotnictví.

Pořad nazvaný Medical TV, jehož videozáznam bude dostupný na zpravodajském portálu Zdraví.Euro.cz, má formu moderované debaty. Ta se bude věnovat tematicky zaměřeným otázkám z oblasti profesionální medicínské praxe. Pokusí se tak například odpovědět na otázky z oblasti současného dění v lékařských i nelékařských profesích, farmaceutického průmyslu a managementu ve zdravotnictví a státní správě. 

Pořad, do kterého budou zváni přední odborníci ze zdravotnictví, budou moderovat dvě šéfredaktorky, Michaela Lízlerová, která vede odborný časopis Postgraduální medicína, a Andrea Skálová, vedoucí časopisu Zdravotnictví a medicína. Obě moderátorky jsou původními profesemi lékařky. 

BRAND24

Ukázka z vysílání Medical TV.

Manažerská témata pak bude pokrývat Karel Novotný, ředitel divize Medical Services, která je spolu s týdeníkem Euro jednou z mála aktiv, které si vydavatelství Mladá fronta ponechalo poté, co jejich většinu prodal podnikatel František Savov společnosti Czech News Center. Diskusní formát je jedinečnou příležitostí, jak detailněji představit našim čtenářům zdravotnická témata nebo zajímavé osobnosti. Jeho prostřednictvím nabídneme našim klientům spojení zdravotnictví a farmaceutického byznysu s atraktivní cílovou skupinou s vysokým podílem čtenářů z řad vyššího managementu, odborníků státní správy a špičkových specialistů, láká inzerenty Novotný. 

Výstupy z moderované debaty se ve formě reportáže následně objeví i tištěných titulech a na jejich sociálních sítích. Pořady Medical TV jsou natáčeny v televizním studiu vydavatelství Mladá fronta jednou až třikrát do měsíce. Délka pořadu je dvacet až 35 minut, v případě více hostů pak až 45 minut.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).