Více

Pondělní večer patřil Babovřeskám, zprávy Novy zamířily k půldruhému milionu diváků

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Primě se vyplatilo nasazení westernu Nespoutaný Django. U mladšího publika porazil poslední počin režiséra Quentina Tarantina Hrobníka na ČT 1.

Nespoutaný Django porazil Hrobníka u mladšího publika

Přestože počasí venku tomu ještě nenasvědčuje, televize už vstoupily se svými programovými schématy do podzimní sezóny a pro Novu začala úspěšně. Z programových novinek sice odstartovala zatím pouze Ulice, ovšem i to stačilo komerční televizi k pozici lídra trhu. Pořady Novy obsadily první čtyři pozice nejsledovanějších formátů dne. Diváci dali po půl deváté přednost Babovřeskám, bylo jich 1,169 milionu při podílu na publiku (share) 37,96 % (39,9 % v 15-54). Televizní noviny se přiblížily k hranici půldruhého milionu.

NEDĚLNÍ DATA: Humoresky a Chalupáře dělilo 150 tisíc diváků, u mladšího publika byly pořady vyrovnané

widgety

Primě se vyplatilo nasazení westernu Nespoutaný Django. Poslední počin režiséra Quentina Tarantina si nenechalo ujít 408 tisíc diváků s podílem okolo 14 %. Pro Primu ovšem stojí zmínit share u publika ve věku od 15 do 54 let, který dosáhl hodnoty okolo 18 %. Tento výsledek pro ni znamenal porážku Hrobníka na Jedničce, který sice získal 612 tisíc diváků (share 17,53 %), ovšem u mladšího publika získal podíl necelých 12 %. Nova si zajistila vysoký náskok nad konkurencí zejména večer, kdy se v obou diváckých skupinách pohybovala okolo 40 %.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+