Více

Pondělí vyhrála Farma, Nova si udržela prvenství i mezi televizními skupinami

UVNITŘ TABULKA Náskok Novy před ostatními byl výraznější i v cílové skupině diváků starších 15 let, zejména v prime time

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem pondělního večera na českých televizích byla reality show Farma na televizi Nova. Vidělo ji v průměru 946 tisíc dospělých diváků, což představovalo podíl na publiku ve výši 27,2 procenta. VIP Prostřeno! na konkurenční Primě family se muselo spokojit s 862 tisíci dospělými diváky a podílem 25,51 procenta. Vyplývá to z denních dat Asociace televizních organizací (ATO), které zveřejnil server MediaGuru.cz.

K TÉMATU: První týden po olympiádě: ČT 1 a Prima family dosáhly letošních rekordů, vedla Nova

Nova dosáhla v celodenním podílu na dospělém publiku podílu 23,87 procenta a výrazněji odskočila Primě family, jež vykázala podíl 19,34 procenta. Nebývale vysoko se ale dostala ČT 1, v celodenních hodnotách dosáhla podílu 18,05 procenta. Pomohly jí zejména večerní pořady, včetně Událostí, které si udržely podíl okolo 20 procent (zejména seriály Hříšní lidé města pražského s 650 tisíci diváky a Vlak dětství a neděje s 663 tisíci diváky).

NAPSALI JSME: Hezké počasí srazilo o víkendu sledovanost Televizních novin pod milion diváků

V souboji televizních skupin vyhrála u obou základních kategorií diváků, tedy D15+ i D15–54, Nova Group. Vítězství u dospělých diváků ale bylo těsné, Nova Group dosáhla hodnoty 29,94, zatímco druhá Česká televize 29,34 procenta. Prima Group vykázala podíl 25,74 procenta. U mladšího publika od 15 do 54 let bylo vítězství Nova Group tradičně výraznější, za pondělí dosáhla hodnoty 34,29 procenta, Prima Group 26,07 procenta a ČT Group 22,46 procenta.

Celodenní podíly televizí za pondělí 20. srpna 2012 (%)
Cílová skupina ČT 1 ČT 2 ČT 4 ČT 24 Nova Nova Cinema Prima family Prima Cool Prima love TV Barrandov Atmedia ostatní TV
D15+ 18,05 3,20 1,33 6,76 23,87 6,07 19,34 3,81 2,59 3,93 2,51 8,55
D15–54 13,60 2,81 1,53 4,52 26,14 8,15 17,03 6,13 2,91 3,89 3,52 9,77

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+