Více

Pohlreichova novinka na Primě family úspěšná, dařilo se i Teorii na Primě Cool

UVNITŘ TABULKY Ordinace v růžové zahradě 2 zůstala tradičně neohrožena a opět se přiblížila s počtem diváků k dvoumilionové hranici. Celodenní podíl Novy byl přes 30 %.

Start kulinářské novinky Vařte jako šéf! se na Primě family podařil. Zdeněk Pohlreich přilákal k obrazovce televize po půl desáté 852 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 24,14 %. Špatně si tento pořad nevedl ani u diváků ve věku od 15 do 54 let, kde jich bylo 460 tisíc (share 26,28 %). Nadále bez zájmu nechávají diváci speciály Top Staru. Díl věnovaný Petru Mukovi vidělo včera pouze 263 tisíc diváků (share 6,69 %). V celodenním podílu oslovila Primy family 16,54 % publika. Úspěšně odstartovala šestá řada Teorie velkého třesku na Primě Cool. Mezi diváky od 15 do 54 let získala podíl 10,10 %. Celkem ji vidělo 221 tisíc diváků starších 15 let (share 5,73 %).

MINULÝ TÝDEN: Prohru Čechů se Švýcary vidělo 867 tisíc diváků, ČT Sport s podílem 17,87 %

Nejsledovanějším pořadem se opět stal seriál Ordinace v růžové zahradě 2, který se znovu přiblížil k dvoumilionové hranici. Nenechal si ji ujít 1,965 milionu diváků (share 49,43 %), z nichž 924 tisíc bylo ve věku od 15 do 54 let (share 47,2 %). Kriminálku Las Vegas vidělo 841 tisíc diváků (share 25,74 %), přičemž 475 tisíc (share 28,99 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Nova překročila v obou diváckých skupinách hranici 30% podílu. Sledovanost obou primetimových pořadů Jedničky skončila pod půlmilionovou hranicí. Kriminálku Staré Město si pustilo 426 tisíc diváků (share 11,16 %), diskusní hodinovku Máte slovo s Michaelou Jílkovou 480 tisíc diváků (share 12,68 %).

STŘEDEČNÍ DATA: Cesty domů a Gympl ve středu s vyrovnanou sledovanosti u dospělého publika

Nejsledovanějším pořadem TV Barrandov byl válečný film Von Richthofen a Braun se 120 tisíci diváky (share 3,17 %). Dokumentární cyklus Cíl cesty: potápění vidělo na Dvojce 180 tisíc diváků (share 4,75 %). Pro srovnání, nejúspěšnější dokument UFO, lži a studená válka vysílaný na Primě Zoom po 22. hodině vidělo 95 tisíc diváků (share 3,64 %). Nad sto tisíc diváků nevystoupily po celý den stanice ČT Sport, Fanda, Smíchov, Telka a tentokrát ani Prima love. Na zpravodajské Čtyřiadvacítce oslovily diváky nejvíc analytické Události, komentáře. Po 22. hodině si je nenechalo ujít 192 tisíc lidi (share 7,10 %). Nejsledovanější program České televize (Jednička) měl celodenní podíl 13,37 %.

ČTĚTE TAKÉ: Prima family skokanem minulého týdne, vyřazení Čechů z MS v hokeji pomohlo Nově

Pokud jde o Novu Group kromě Novy dosáhl významnější sledovanosti v prime timu pouze kanál Nova Cinema s dvojitou dávkou Námořní vyšetřovací služby. Část vysílanou po 20. hodině vidělo 202 tisíc diváků (share 5,35 %), z nichž 113 tisíc bylo ve věku od 15 do 54 let (share 6,2 %), díl nasazený těsně před 21. hodinou si pustilo 273 tisíc diváků (share 6,92 %). Ten zaujal v cílové skupině diváků od 15 do 54 let 172 tisíc diváků (share 8,77 %). Ve čtvrtek se tento americký seriál stává tradičně nejsledovanějším pořadem Novy Cinema.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za čtvrtek 23. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 13,37 12,03 9,09 8,48
ČT 2 3,48 3,46 3,74 3,26
ČT Sport 0,90 0,88 1,05 1,08
ČT 24 5,10 3,17 2,51 1,45
Nova 30,65 40,42 33,41 40,42
Nova Cinema 3,78 4,80 4,93 5,92
Fanda 1,20 1,47 1,43 1,67
Smíchov 1,22 1,09 2,18 1,80
Telka 0,42 0,31 0,40 0,26
Prima family 16,54 14,77 12,96 14,08
Prima Cool 3,89 4,19 6,08 6,69
Prima love 2,09 1,44 3,08 2,17
Prima Zoom 2,67 1,76 2,44 1,45
TV Barrandov 3,15 2,79 3,10 2,76
Atmedia 3,19 2,16 3,25 2,04
ostatní TV 8,36 5,27 10,35 6,49
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za čtvrtek 23. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 22,85 19,53 16,39 14,27
Nova Group 37,27 48,09 42,35 50,06
Prima Group 25,19 22,16 24,56 24,38

Zdroj: ATO-Mediaresearch

14 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 25. 5. 2013 11:34

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+