Více

Pohádka Kdyby byly ryby na ČT 1 ve čtvrtek nejsledovanější, prime time vyhrála Nova

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – V rámci celodenního podílu si na Boží hod nevedla špatně Nova Cinema, v prime time diváky zaujal programový blok na Dvojce věnovaný Marilyn Monroe.

Nova v prime time s podílem přes 30 %

Také druhá premiérová vánoční pohádka Kdyby byly ryby přilákala k obrazovkám dostatečný počet diváků. Její sledovanost se ve čtvrtek, tedy na Boží hod, blížila k půl druhému milionu diváků a podíl v obou diváckých skupinách se pohyboval bez problémů nad 30 %. Jednička dosáhla velice solidního celodenního podílu 25 % a u mladšího publika se po celý den pohybovala nad 24 %. Přesto nebyla v prime time nejsledovanější. Prvenství si pro sebe v tuto část dne uzmula Nova, jejíž share dosáhl večer hodnoty 31,15 % u staršího a 28,1 % u mladšího publika.

STŘEDEČNÍ DATA: Princezna a písař smetli konkurenci, pohádku viděly na Jedničce dva miliony diváků

CIF16

Nova ve čtvrtek večer úspěšně konkurovala Jedničce komedií Babovřesky od Zdeňka Trošky. Před půl devátou k ní usedl 1,286 milionu diváků (share 29,97 %; 26,91 % v 15-54). Dařilo se i Ulici, kterou si pustilo taktéž přes milion diváků. Nejsledovanějším pořadem dne byly s 1,641 miliony diváků (share 40,85 %; 36,33 % v 15-54) Televizní noviny. Na Jedničce získala milionové publikum komedie Jak vytrhnout velrybě stoličku. Po 20. hodině se nevedlo špatně ani Primě. Pohádka S čerty nejsou žerty oslovila 909 tisíc diváků (share 20,23 %; 25,53 % v 15-54). Nejlépe se vedlo stanici v prime time, kde dosáhla share 16,56 % a u mladšího publika překročila 19% podíl.

placené sekci DigiZone.cz tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+