Více

Podzimní novinky optikou televizních peoplemetrů

UVNITŘ GRAFY – Zajímá vás, jak si vedly podzimní novinky tuzemských televizních stanic? Vzali jsme si na paškál sedm z nich, z toho čtyři seriály a tři soutěže.

Suverénně nejlepší nástup z podzimních pořadů předvedla druhá řada soutěže Tvoje tvář má známý hlas, na kterou se v neděli 4. září koukalo na TV Nova 1,416 milionu diváků. Kromě letošní osmé řady taneční soutěže StarDance byla Tvoje tvář také jediným pořadem, jehož sledovanost nezačala po uvedení prvního dílu klesat. Tvoje tvář má známý hlas také oslovila zdaleka nejvíce diváků z věkové skupiny 15 až 54 let, první díl vidělo 893 tisíc diváků, druhý rovných devět set tisíc a třetí pak 934 tisíc zástupců mladší cílové skupiny.

Průměrně se na druhou řadu Tvojí tváře dívalo osmnáct procent diváků, kteří v tu dobu seděli před televizními obrazovkami, a to jak u diváků starších patnácti let, tak u mladší cílové skupiny ve věku od 15 do 54 let. V absolutních číslech pak sledovanost všech dosud odvysílaných epizod Tvojí tváře dosáhla 1 551 727 diváků starších patnácti let a 968 tisíc diváků ve věku od 15 do 54 let.

Podrobné statistiky včetně grafů sedmi vybraných pořadů čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz. Kromě soutěže Tvoje tvář má známý hlas se jedná o osmou řadu StarDance, soutěže Pevnost Boyard a Hvězdná párty nebo seriály Rapl, Já, Mattoni a Polda.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+