Více

Podíl kanálů v rubrice Ostatní klesl o téměř dvě procenta

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ MĚSÍCE – Meziměsíční vývoj nevykazuje dramatické výkyvy, z meziročního srovnání vychází nejlépe Prima.

Meziměsíční vývoj (vs. září 2016)

Cílová skupina 15+

Mezi televizními programy se nejlépe vedlo kanálu ČT1, který si meziměsíčně polepšil o 0,66 procenta obecné cílové skupiny. Dařilo se i filmové Nově Cinema, která svůj výkon navýšila o 0,57 procenta. O 0,18 procenta si polepšila dokumentární Prima Zoom. V opačném gardu se nedařilo sportovní stanici ČT sport a kanálům sdruženým v rubrice Ostatní, které shodně přišly o 0,55 procenta. O 0,22 procenta se snížil podíl kanálu ČT2.

MINULÝ MĚSÍC: V září nejvíce ztrácela Česká televize, naopak dařilo se Nově

Z pohledu televizních skupin došlo k minimálním posunům, nejlépe se vedlo skupině Barrandov, jejíž celkový podíl činil 7,82 procenta, což znamenalo nárůst o 0,22 procenta. O 0,2 procenta stoupl podíl Primy, která celkem oslovila 22,22 procenta diváků starších patnácti let. Mírně posílila i Česká televize, jejíž podíl stoupl o 0,06 procenta na konečných 28,41 procenta. Úplně stejný podíl jako minulý týden vykázala skupina Nova, kterou sledovalo 30,71 procenta obecné divácké skupiny.

Meziměsíční vývoj, TOP 10 pořadů září 2016 a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+