Více

Po odchodu z DVB-T klesl Óčku počet diváků o 4 %

Kontinuální průzkum Mediaprojekt přinesl nové výsledky sledovanosti pro hudební televizi Óčko, která koncem července opustila terestrické vysílání v DVB-T multiplexu 3, aby se později zařadila do experimentální čtvrté sítě a dvou regionálních multiplexů. Podle posledních zveřejněných výsledků Mediaprojektu dosáhla denní sledovanost 287 tisíc diváků, přičemž šlo o pokles o 3,69 % oproti předchozímu měření. Informovala o tom sama televize v tiskové zprávě.

U týdenní sledovanosti byl pokles o něco vyšší – Óčko sledovalo alespoň jednou týdně 796 tisíc diváků, což je pokles o 4,21 %. Výsledky Mediaprojektu nás velmi příjemně překvapily. Když jsme dočasně odcházeli z digitální sítě CDG, tak pokrývala více než čtyřicet procent území České republiky. Nejhorší varianta, se kterou jsme počítali, byl pokles sledovanosti až o čtrnáct procent diváků, kteří podle našich průzkumů neměli jinou možnost jak sledovat Óčko než prostřednictvím pozemního digitálního vysílání. Přišli jsme ale jenom o pár procent, uvedl Jiří Balvín, generální ředitel TV Óčko.

Jestli se nás všichni neustále ptají, jak se připravujeme na růst konkurence na českém televizním trhu a jestli nebyla chyba odejít ze sítě CDG, tak poslední výsledky považuje za nejlepší odpověď. Přechodem k jinému vysílateli jsme velmi výrazně snížili náklady a sledovanost i přes pokles o pár procent považujeme za vynikající, dodal Balvín.

7 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 20. 11. 2009 9:19

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+