Více

Petr Štěpánek z ČTÚ: Nejlepší kampaní je s nadsázkou černá obrazovka

S určitou nadsázkou je nejlepší informační kampaní skutečnost, že diváci budou mít černou obrazovku a budou muset něco udělat. V pořadu Z1 Marketing zpravodajské televize Z1 to řekl člen Rady ČTÚ Petr Štěpánek. Gró informací se musí divákovi dostat z televizní obrazovky. Tam si myslím, že mohou nejlépe pomoci právě televize, konstatoval Štěpánek, podle kterého je zároveň nesmysl, aby stát garantoval, že si domácnosti nakoupí set-top-boxy. Je to stejný nesmysl, jako kdyby v minulých dobách měl stát garantovat to, jestli domácnosti mají, nebo nemají televizory, řekl člen Rady ČTÚ.

ČTĚTE TAKÉ: Zdeněk Duspiva: Digikampaň začne ve velkém až příští rok

Sto milionů korun, které pro letošní rok vyčlenila vláda na státní informační kampaň k přechodu na digitální televizní vysílání, Národní koordinační skupina pro digitalizaci (NKS) neutratí. Jak řekl v květnu v rozhovoru pro DigiZone.cz předseda NKS Zdeněk Duspiva, je pravděpodobné, že do konce roku skupina vyčerpá minimální částku 30 milionů korun určenou kabinetem, přičemž tuto sumu nezíská jen jedna společnost. Kampaň chceme rozdělit do dílčích částí mezi několik realizátorů, upřesnil tehdy národní koordinátor.

Záznam pořadu Z1 Marketing si můžete přehrát v sekci Archiv na stránkách zpravodajské televize Z1 www.z1tv.cz. Přímý odkaz na něj bohužel nevede.

12 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 7. 9. 2008 15:23

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+