Více

Petr Jelínek: Prima příští rok spojí prodej reklamy v televizi, rádiu, tisku a na internetu

Primácké mediazastupitelství Media Club plánuje společný reklamní produkt s portálem Seznam.cz. Přinášíme přepis prezentace jeho obchodní politiky pro rok 2015.

Prezentace obchodní politiky FTV Primy a Media Clubu pro rok 2015, setkání s vybranými novináři 30. října 2014 v Praze

Text je doslovným přepisem bez stylistických úprav

Petr Jelínek, ředitel Media Clubu: Media Club v příštím roce poroste. Rozhodli jsme se, že do naší party vezmeme další hráče. Kromě onlinových projektů, které jsme měli až doposud samostatně ve firmě, jsou to z televizí všechny stanice Óčka a pustili jsme se i do spolupráce s Rádiem Impuls, lídrem rozhlasového trhu, společně s celou rádiovou skupinou Radio United, a zároveň i se Seznamem, lídrem internetového trhu. A vlastně si troufáme tvrdit, že určitě bude dobré při rozdělování investic myslet jako první na Media Club a na media okolo něj, už jenom proto, že máte možnost z jednoho místa si zařídit zásah téměř 100 procent populace. Když se podíváme na externí partnery, Seznam.cz a Radio United s Impulsem, umožníme klientům na individuální bázi zajistit si podmínky přes Media Club a jsme schopni zajistit dobré podmínky jak na těch samostatných médiích, tak zároveň i vylepšit podmínky v televizi.

 

Screenshot: DigiZone.cz

Prima chce zkombinovat televizní reklamu s videoreklamou na homepage portálu Seznam.cz

Se Seznamem chystáme unikátní videoprodukt, který bude kombinovat televizi a internetovou reklamu, a který svými parametry by měl být bezkonkurenční na trhu, jak co se týče zásahu, tak i afinity. U toho zásahu počítáme výhodu někde kolem 10 nebo 12 procent oproti konkurenci, co se týče afinit, tak tam ten produkt bude lepší, kvalitnější zhruba o pět procentních bodů. Bavíme se o všech cílových skupinách, jak 15+, tak 15-54 i 15-34, což je spíš taková ta internetová cílová skupina. Máme spoustu novinek, spoustu vylepšení i v tom televizním balíku. Co očekáváme od trhu? V očekávání jsme pozitivní, myslíme se, že trh mírně poroste – zhruba někde v intencích třech procent, přičemž jak ta televizní část, tak ta internetová, kde vlastně zásadně působíme, tak na tom bude dobře. U internetu dynamiku zajistí hlavně videoreklama a mobilní služby, což je něco, co i u nás dále rozvíjíme. Jsme lídr ve videoreklamě, takže tady se na ten růst i výrazně těšíme.

Celý článek čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+