Více

Peoplemetry má v letech 2013 až 2017 provozovat opět Mediaresearch

Provozovatel peoplemetrů, jejichž prostřednictvím se v České republice elektronicky měří sledovanost televizí, by se neměl ani po roce 2013 měnit. Měla by jím zůstat společnost Mediaresearch, která dnes zvítězila v tendru Asociace televizních organizací (ATO) na realizátora elektronického měření sledovanosti tuzemských televizí pro roky 2013 až 2017. Oznámila to předsedkyně hodnotící komise ATO Kristina Taberyová, vedoucí výzkumného oddělení České televize.

K TÉMATU: Nova vyměnila svoje lidi v komisi na výběr provozovatele peoplemetrů

Hodnotící komise ukončila proces posouzení a hodnocení nabídek v rámci zadávacího řízení veřejné zakázky s názvem Projekt elektronického měření sledovanosti televizního vysílání v ČR v souladu s § 76 a 79 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, sdělila Taberyová. Komise doporučila z dvou nabídek, které splnily požadavky veřejné zakázky, společnost Mediaresearch. Do finále postoupila i nabídka agentury TNS Aisa.

ČTĚTE TAKÉ: Spor o peoplemetry je sporem o zachování pozice televize Nova

V tiskové zprávě ATO o výsledku soutěže se uvádí, že doporučení hodnotící komise akceptují tři ze čtyř stálých členů asociace: Česká televize, FTV Prima a Asociace komunikačních agentur. Postoj čtvrtého člena, společnosti CET 21, která provozuje televizi Nova, zatím není znám. Nejsledovanější česká televize na poslední chvíli stáhla své dva členy hodnotící komise. Počkáme na písemné vyhodnocení tendru a poté hodláme využít všechna svá práva, která jako členové ATO máme, řekl serveru DigiZone.cz krátce před 21. hodinou ředitel PR Novy Vladimír Mužík. Neprojevili jsme s výběrem souhlas, protože jsme v komisi neměli své zástupce, dodal.

Jako předsedkyně hodnotící komise bych ráda poděkovala všem členům komise, kteří s velkým osobním i profesionálním nasazením a díky zásadovému a nekompromisnímu jednání dovedli činnost hodnotící komise do úspěšného konce, okomentovala dnešní rozhodnutí komise Taberyová.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+