Více

Páteční večer pro ČT1, pohádka porazila Všechnopárty. Nova bodovala u mladých

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Skupina Barrandov v hlavním vysílacím čase vysoce přesáhla hranici osmiprocentního podílu na dospělém publiku.

Hlavní pořad Primy porazila ČT2 i Barrandov

Velmi vyrovnaný pátek za sebou mají hlavní programy Novy a České televize. V celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let i v prime time dosáhly prakticky stejných výsledků, po osmé hodině večer ale v kategorii D15+ zvítězily pořady ČT1. Nejsledovanější byla pohádka Jak si zasloužit princeznu, která od 20:10 zaujala v průměru 690 tisíc dospělých diváků a 23,56 procenta publika. Až za ní skončila talk show Všechnopárty, kterou od půl desáté sledovalo 689 tisíc dospělých a 22,79 procenta publika. Nova bodovala u mladšího publika od 15 do 54 let. Její hlavní večerní film Vratné lahve vidělo od 20:20 v průměru 565 tisíc dospělých diváků a 19,15 procenta publika, v kategorii 15 až 54 let ale dosáhla podílu 25,95 procenta (souběžně vysílaná pohádka na Jedničce jen 21,53 procenta).

ČTVRTEČNÍ DATA: Dvojka se ve čtvrtek po 21. hodině dotahovala díky dokumentu na Primu

Za celý den u dospělého publika s mírnou převahou vyhrála Nova (podíl 17,25 procenta), ale rozdíl oproti ČT1 byl opravdu minimální (podíl 17,19 procenta). V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin se pořadí obou televizí prohodilo: lídrem byla Jednička (21,92 procenta), Nova skončila těsně druhá (21,21 procenta). U mladšího publika od 15 do 54 let zvítězila jak za celý den, tak v prime time Nova, která měla na ČT1 náskok zhruba sedm procentních bodů. Prima v pátek večer zcela pohořela, když její archivní zábavný pořad Překvápko! od čtvrt na devět zaujal jen 214 tisíc dospělých diváků, což představovalo silně podprůměrných sedm procent publika (šest procent ve věku 15 až 54 let). Primu po osmé hodině večer porazily ČT2 a TV Barrandov, během vysílání hlavního večerního pořadu tak byla až pátou nejsledovanější televizí v zemi.

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+