Více

Panoptikum kleslo pod 800 tisíc diváků, Prima byla sledovanější než Jednička

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nejsledovanější pořad komerční dvojky měl necelých 630 tisíc diváků. Stanice za celý den oslovila 15 % publika, večer si o jeden procentní bod polepšila.

Jednička v pondělí televizní trojkou

Sledovanost detektivního seriálu Panoptikum Města pražského klesla po prvním odvysílaném dílu pod hranici osmi set tisíc diváků. Druhou část si na Jedničce včera nenechalo ujít 784 tisíc lidí při podílu na publiku (share) 19,77 %. U mladších diváků získal pořad share necelých 19 %. Cesty domů III sice oslovily méně lidí než detektivka na Jedničce – 617 tisíc (share 15,78 %), ale ve výsledku byla Prima v pondělí sledovanější než vlajkový kanál České televize. Za celý den oslovila 15 % publika, v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, se dostala na hodnotu 16,26 %. Jednička se pohybovala mezi 14 a 15 %.

NEDĚLNÍ DATA: Policie Modrava měla na konkurenci odstup více jak půl druhého milionu diváků

Nejsledovanější televizí byla tradičně Nova. Celodenní podíl stanice se pohyboval těsně pod 27 % a u mladšího publika, které je pro tuto televizí klíčové, dosáhl hodnoty 28,74 %. V prime time se Nova pohybovala v obou diváckých skupinách okolo podílu 29 %. Nad hranici jednoho milionu diváků se dostaly tři pořady – Televizní noviny, Sportovní noviny a seriál Ulice. Doktoři z Počátků tentokrát skončili pod milionem. Nejsledovanějším pořadem Jedničky, jak již bylo řečeno, se stalo Panoptikum Města pražského, Prima zaujala svým hlavním zpravodajstvím, které si nenechalo ujít 628 tisíc diváků (share 19,18 %).

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+