Více

Pál Milkovics: Zvířecí Mňau TV odstartuje do 15. října, nebude jenom pro chovatele

Druhý televizní kanál společnosti CE Media využije celoplošný multiplex 4. „Věříme, že zaujme nejen majitele domácích mazlíčků,“ říká její šéf Pál Milkovics v rozhovoru pro DigiZone.cz.

Mňam TV vstupovala na trh jako první čistě česká televize o vaření, od konce léta ale rozšiřujete záběr na lifestyle. Vaření nepřineslo kýženou sledovanost?

Ne, to nebyla žádná vyžádaná změna, proběhlo to všechno podle původního plánu. Mňam TV startovala v únoru, nejprve si chtěla ozkoušet trh a potom teprve svoje vysílání rozvíjet do dalších etap. Od začátku jsme plánovali, že plný program nasadíme až po půlroce vysílání. Vždycky jsme měli snahu, aby si ten kanál mohli pustit všichni diváci, nejenom ti, co holdují vaření. Vystačit si jenom s kuchařskou show není reálné, proto vysíláme pořady, jako je dopolední živý proud Život je fajn, kde je sice vždycky hostem nějaký šéfkuchař, ale není cílem donutit diváky, kteří se na to dívají, aby vařili. Řeší se tam i spousta dalších věcí, které spadají do lifestylu. Stále posilujeme i naši knihovnu, nakoupili jsme šest nových sérií Jamieho Olivera, Marthu Stewart, nový pořad od Hairy Bikers, úžasný britský formát. Formáty o vaření tedy budou rozhodně posilovat a určitě by to nemělo být tak, jako na začátku, že jsme častěji rotovali již odvysílané díly. Naším ideálem je, aby divák dokázal vydržet u našeho programu do 21:20, kdy bude startovat Leoš Mareš se svojí talk show.

Říkáte, že nakupujete nové řady kuchařských formátů s „šéfy“ ze zahraničí, hlavně Británie, ale co čeští šéfkuchaři?

Čeští šéfkuchaři vystupují každý den v pásmu Život je fajn. Už jsme v něm vystřídali 300 hostů. Každý den byl jiný šéfkuchař. To bylo také naším záměrem, zájem lidí o tento formát je velký, přes léto se bez jakékoli propagace dostáváme s tímto pořadem na jednoprocentní podíl na sledovanosti. A to je denní formát, který trvá tři hodiny! Věděli jsme, že na takovéto typy pořadů si lidé zvykají dlouho, ale pak, když si na ně navyknou, mají hodně dlouhou životnost. Ještě úspěšnější formát je U mě v kuchyni, který dosáhl dvouprocentního podílu na trhu v cílové skupině 15+. Je to jedna z nejpopulárnějších záležitostí, od září budeme dělat lokální českou verzi.

 



Celý rozhovor čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+