Více

Pál Milkovics: Těžké časy skončily, připravujeme nové projekty

Pál Milkovics, ředitel společnosti CE Media, která provozuje televizní stanice Mňam a Mňau, se poslední čtyři měsíce kontaktu s médii spíše vyhýbal.

Pál Milkovics, ředitel společnosti CE Media, která provozuje televizní stanice Mňam a Mňau, se poslední čtyři měsíce kontaktu s médii spíše vyhýbal. Nyní ale věří, že se mu povedlo odrazit ode dna a netají se dokonce ambiciózními plány nejen v produkci vlastního obsahu, ale i v expanzi svých televizních aktivit.

Jaká je tedy současná situace kolem televizí Mňam a Mňau? Přežili jsme. Byli jsme ve velmi těžké situaci, když nevyšla domluva s Leošem Marešem na exkluzivní talk show, ocitli jsme se před rozhodnutím, jestli se úplně nestáhnout z českého trhu. Hodně lidí nám předpovídalo konec, zmiňovali osud televize Pětka nebo Metropol a tipovali, že dopadneme stejně jako jmenované stanice, říká v rozhovoru Milkovics.

Free to air kanálů je v českém televizním éteru celkem dost, proto podle Milkovicse musí být buď lepší než ostatní, nebo nabízet unikátní obsah jako Mňau TV. Podle diváckých ohlasů se zatím zdá, že cílová skupina pro Mňau TV v České republice existuje. Mňau TV zatím není v peoplemetrovém měření, ale věřím, že se na trhu neztratí, myslí si Milkovics.

Od vstupu do peoplemetrového panelu si v případě Mňau TV hodně slibuje a znalost publika jí určitě hodně pomůže. Výši podílu nechci hádat, chci být příjemně překvapen. Zatím na Mňau TV není žádná reklama, o jejím prodeji aktuálně vyjednáváme. Naším aktuálním cílem je dostat se do povědomí diváků a zapojit je do tvorby programu. Už teď nám chodí spousty diváckých videí a některá jsou opravdu vynikající a takřka všechna jsou prostě roztomilá, těší se Milkovics.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+