Více

Ordinace se v úterý blížila dvěma milionům diváků, nikdo další nepokořil ani milion

UVNITŘ TABULKA Úterky zůstávají doménou hlavního kanálu Novy, za celý den oslovil 30 procent dospělého publika. Žádná další televize nedosáhla ani 20 procent. nedosáhla ani 20 procent.

Nadvláda seriálu Ordinace v růžové zahradě 2 o úterních večerech sílí. Nejen že se počtem diváků blíží už dvěma milionům, ale žádný jiný pořad na jiných televizích po 20. hodině neoslovil ani milionové publikum. Ordinaci v úterý večer od 20:20 hod. vidělo na Nově v průměru 1,820 milionu dospělých diváků, což představovalo 45,35 procenta publika. U cílové skupiny diváků od 15 do 54 let, na kterou Nova prioritně cílí, Ordinace oslovila 42,94 procenta publika.

K TÉMATU: Exhibice Kvitové s Šarapovou průměrná. Pondělí bylo úspěšné především pro Primu

Hlavní kanál Novy tak s přehledem ovládl nejen úterní prime time, v němž od 19 do 23 hodin oslovil v průměru 40,24 procenta dospělého publika, ale i celý den, v němž Nova dosáhla podílu 30,17 procenta (u publika od 15 do 54 let to bylo 39,59 procenta za prime time a 31,47 procenta za celý den). Ve spojení s dalšími dvěma volně šířenými kanály společnosti CET 21, Novou Cinema a Fandou, překonala Nova svůj dlouhodobý cíl oslovovat ve večerních časem 45 procent publika od 15 do 54 let. “Skupina Nova ve včerejším primetime dosáhla 46,43 procentního podílu na sledovanosti v CS15–54," informovala Marie Fianová z tiskového oddělení Novy.

ČTĚTE TAKÉ: Talent v neděli nad milionem diváků, neohrozil ho ani český film Nevinnost na Nově

Druhým nejsledovanějším pořadem po 20. hodině byli Nejlepší Bakaláři na ČT 1, které vidělo v průměru 624 tisíc dospělých diváků, což představovalo 15,19 procenta dospělého publika. VIP Prostřeno! na Primě family sledovalo ve stejný čas 599 tisíc dospělých diváků s podílem 14,78 procenta. Obě televize se večer nepřiblížily ani poloviční hodnotě podílu hlavního kanálu Novy, která po Ordinaci bodovala i magazínem Víkend se 798 tisíci dospělými diváky a podílem 27,89 procenta a její hlavní zpravodajská relace Televizní noviny pokořila hranici dvou milionů diváků (2,098 milionu dospělých, podíl 52,23 procenta, u skupiny D15–54 pak 51,14 procenta).

NAPSALI JSME: Prima family po týdnu opět pokořila svůj letošní rekord, dosáhla podílu 20,27 %

Z menších televizí o úterním večeru bodovala ČT 2, jejíž dokument Letadlová loď Eneterprise vidělo od 20 hodin průměrně 285 tisíc dospělých diváků (podíl 6,94 procenta). Překvapivě vysokou sledovanost měla relace o počasí, kterou od 18:27 vysílala zpravodajská ČT 24. Vidělo ji 258 tisíc dospělých diváků při podílu na publiku 8,70 procenta, čímž se stala vůbec nejsledovanějším úterním pořadem na této televizi. Hranici 200 tisíc diváků se potom přiblížil už jen film Banánový Joe na Nově Cinema, který zaujal 196 tisíc dospělých při podílu 4,96 procenta.

Velmi nízký výkon v úterý předvedla televize Barrandov, která v celodenním podílu na dospělém publiku dosáhla silně podprůměrné hodnoty 2,88 procenta a v hlavním vysílacím čase dokonce 2,14 procenta. Žádný pořad Barrandova v prime time neoslovil v průměru ani 100 tisíc diváků.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za úterý 30. října 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 15,41 15,08 11,43 11,19
ČT 2 4,09 3,94
4,29 3,87
ČT sport 1,05
0,72
1,19 0,80
ČT 24 6,77 4,13 4,37 2,57
Nova 30,17
40,24
31,47 39,59
Nova Cinema 4,23 4,21 6,30 5,41
Fanda 0,92 0,88 1,46 1,44
Prima family 19,90
17,72
17,42 16,94
Prima Cool 3,56 2,95
5,77 5,25
Prima love 2,00 1,99
2,74 3,12
TV Barrandov 2,88
2,14
3,05 2,95
Atmedia 1,78 1,21 2,61 1,68
ostatní TV 7,23 4,80
7,90 5,19
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za úterý 30. října 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 27,32 23,87 21,27 18,43
Nova Group 35,32
45,33 39,23 46,43
Prima Group 25,46 22,66 25,93 25,31

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

26 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 1. 11. 2012 9:55

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+