Zprávy Novy pod Ordinací, ale s vyššími podíly
Jako nejsledovanější pořad dne se s publikem rozloučil nejúspěšnější seriál televizních obrazovek Ordinace v růžové zahradě 2. Včerejší díl si nenechalo ujít 1,568 milionu diváků při podílu na publiku (share) 39,72 %. U mladšího publika získal seriál share 37,09 %. Televizní noviny sice měly o rovných třicet tisíc diváků méně, nicméně co do podílu dosáhly v kategorii 15+ rovných 42 %. Share v kategorii mladšího publika byl 37,86 %. Právě v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, dosáhla Nova nejvyšších hodnot – share 34,11 %, respektive 32,43 %.
STŘEDEČNÍ DATA: MasterChef skončil s 1,1 milionu diváků, konkurence se mu ani nepřiblížila
Seriál Vlak dětství a naděje se s diváky rozloučil nad půlmilionovou hranicí. U dospělého publika se blížil podíl 14 a u mladších diváků 13 %. Jednička obsadila pozici dvojky trhu s celodenním podílem 13,56 %, v prime time dosáhla 15,17 %. Jejím nejsledovanějším pořadem byli Hříšní lidé města pražského s 650 tisíci diváky (share 16,6 %). Prima za celý den oslovila přes 12,5 % publika, večer spadla k 10 %. Se 750 tisíci diváky (share 26,18 %; 20,63 % v 15–54) lákalo nejvíce Prostřeno! Pořady vysílané po 20. hodině se do TOP 5 stanice neprobojovaly.
Středozemní moře se blížilo 300 tisícům diváků
Silnou zbraní druhého programu České televize byly opět primetimové dokumenty. Nejvíce zaujalo diváky Středozemní moře – moře nás všech. Tento formát si nenechalo ujít 285 tisíc lidí (share 7,28 %; 5,23 % v 15–54). Dvojka dosáhla přes den i v prime time velmi podobných hodnot. Prakticky po celý den se její share pohyboval průměrně okolo 4 %. Přes den měla stanice ČT 2 velice podobný podíl jako zpravodajský kanál ČT 24. Obě stanice od sebe dělily dvě desetiny procentního bodu.
MINULÝ TÝDEN: Básníci pomohli Maxu překonat hranici sta tisíc diváků, více oslovili mladší publikum
Plnoformátová Televize Barrandov oslovila 5,73 % publika. Nejsledovanějším pořadem dne tu byla podle očekávání Soudkyně Barbara, kterou si nenechalo ujít 373 tisíc lidí (share 15,03 %; 11,32 % v 15–54). Do TOP 5 televize se probojoval také primetimový televizní film Princ ze sousedství, který si nenechalo ujít 158 tisíc lidí (share 4,3 %). Souboj o mladší publikum mezi Primou Cool a Novou Cinema vyzněl lépe pro tematický kanál Primy, který se po celý den včetně večera pohyboval nad 6 %.