Více

Oproti prosinci oslabila ČT 1, meziročně nejvíce ztrácí Nova

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ LEDNA – Oproti loňskému lednu ztrácí skupina kanálů Nova takřka čtyři procenta své primární cílové skupiny diváků mladších 54 let.

Meziměsíční vývoj (vs. prosinec 2015)

Cílová skupina 15+

Oproti prosincové sledovanosti nejvýrazněji poklesla ČT 1, což je ovšem potřeba přičíst svátečnímu programu. Celkově poklesl výkon ČT 1 o 2,52 procenta. Pohoršila si i Nova, a to o 0,92 procenta. Svůj podíl na sledovanosti u diváků starších patnácti let naopak navýšila ČT Sport, která si polepšila o 1,02 procenta. Posílila i hlavní Prima, jejíž podíl se navýšil o 1,31 procenta. Svoje diváky si postupně hledá i nový kanál Primy Comedy Central, který najdete pod položkou Media Club. Ten si polepšil o 0,4 procenta diváků.

MINULÝ MĚSÍC: V prosinci si polepšila Česká televize. Nově i Primě podíly klesaly

CIF16

Z pohledu televizních skupin si nejlépe vedla Prima, která svůj podíl na sledovanosti u cílové skupiny diváků starších patnácti let navýšila o 2,09 procenta na 21,7 procenta. Lehce poskočil i Barrandov, a to o 0,4 procenta na celkových 7,26 procenta. Kanály Novy oslabily o 1,32 procenta a v lednu vygenerovaly podíl 26,79 procenta. České televizi ubylo 0,9 procenta diváků a její podíl činil 31,97 procenta.

Meziměsíční vývoj, TOP 10 pořadů a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 1 950 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+