Více

Oproti minulému týdnu posilovala prakticky jen Nova

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Zanedbatelný nárůst má Barrandov ve skupině 15+, u mladšího publika je to pak o něco výraznější: o 0,39 procenta.

Mezitýdenní vývoj (vs. 15. týden 2016)

Cílová skupina 15+

Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenal kanál ČT 2, který ztratil 0,94 procenta diváků starších patnácti let. Ztrácela i Prima, která přišla o 0,24 procenta obecné divácké skupiny, a také Prima love. Ta ztratila 0,39 procenta. Nejvíce posílila Nova o 0,93 procenta a také Nova Cinema o 0,46 procenta všeobecné věkové skupiny. Kanály sdružené v položce Ostatní posílily o podíl 0,45 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: V rámci týdne si nejlépe vedla ČT. Jako jediná neztrácela

Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Nova, jejíž podíl stoupl o 1,37 procenta na celkových 30,98 procenta. Česká televize ztratila 0,87 procenta a celkem oslovila 28,47 procenta diváků starších patnácti let. Podobně na tom byla Prima, u níž podíl při ztrátě o 0,69 procenta dosáhl 22,36 procenta obecné cílové skupiny. Neznatelně posílil Barrandov, který nabral 0,02 procenta a celkem stanice této skupiny sledovalo 6,98 procenta uvedené divácké kategorie.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+