Více

Omluva Janu Vávrovi

Ve včerejší zprávě „Jan Vávra v projektu na ředitele ČT chválí Berkovu „docusoap“ Malá farma“ (z DigiZone.cz byla stažena) jsem neúmyslně zaměnil pořad Malá farma, který vysílá první program České televize a licencovaný formát Farma, který vysílá slovenská televize Markíza. Jan Vávra ve svém kandidátském projektu na generálního ředitele ČT zmiňoval jako příklad kvalitního formátu docu-soap licencovaný formát Farma, nikoli pořad Malá farma, který pro ČT vyrábí firma Czech Info podnikatele Jaroslava Berky, majitele Regionální televizní agentury (RTA) a vlivového serveru Česká média.

Janu Vávrovi se za tento omyl omlouvám.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 8. 9. 2011 12:03

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+