Více

Olympiáda válcuje vše, ČT Sport meziročně vykazuje i dvojciferný růst

Kromě České televize vykazují v mezitýdenním srovnání sledovanosti všechny ostatní stanice pokles nebo stagnaci.

Mezitýdenní vývoj (vs. 31. týden 2016)

Cílová skupina 15+

Pohled do tabulky hovoří jasně – ve srovnání s minulým týdnem klesaly podíly všech kanálů kromě pěti, jedním z nich je Barrandov Muzika, jehož podíl se nezměnil ani o setinu procenta. Zbylé čtyři kanály pak patří České televizi, konkrétně jde o ČT 2, ČT Sport, Art a Déčko. Nejvíce si polepšil Sport, který oproti minulému týdnu posílil o 8,52 procenta. Ostatní zmíněné kanály ČT stoupaly maximálně o 0,25 procenta v případě ČT 2. I v opačném gardu ale zabodovala Česká televize, když v mezitýdenním srovnání nejvíce poklesl podíl ČT 1, která přišla o 2,09 procenta diváků starších patnácti let. O něco méně pak oslabila hlavní Nova s Primou, prvně jmenovaná si pohoršila o 1,82 procenta a druhá pak o 1,78 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Nejvíce posiluje Česká televize. Díky ČT Sport

widgety

Mezi televizními skupinami se České televizi podařilo dosáhnout podílu 40,93 procenta, což ve srovnání s minulým týdnem znamená nárůst o 6,35 procenta. Ostatní hráče pak doprovází záporné znaménko. Nejhůře dopadla Prima, jejíž podíl u obecné divácké skupiny klesl o 2,9 procenta na výsledných 18,37 procenta. Programy Novy pak sledovalo o 2,27 procenta diváků méně, celkem to bylo 22,79 procenta diváků starších patnácti let. Lehce oslabil i podíl stanic TV Barrandov, jejich celkový podíl činil 7,12 procenta, což je oproti minulému týdnu pokles o 0,29 procenta.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+