Hlavní navigace

Od pondělí 16. ledna čekají na diváky další premiérové díly pořadu Ano, šéfe!

13. 1. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: FTV Prima
Zdeněk Pohlreich navštíví během nové řady gastronomické show mimo jiné Brno, Chomutov nebo Vodňany a stranou nezůstane ani hlavní město Praha.

Před Zdeňkem Pohlreichem opět leží nelehký úkol – musí zjistit, proč se celá řada restaurací potácí v problémech, proč do nich lidé neradi chodí, proč jim jídlo nechutná. Jeho první zastávkou v této již sedmé sérii je grill bar America v Chomutově provozovaný dvěma bratry – Jaroslavem a Marcelem Humlovými. Že je s restaurací něco v nepořádku, je jasné na první pohled. Zvláštní je také fakt, že to nebyli majitelé, kdo by se do pořadu přihlásil – ti se spíš na začátku tváří, že celou situací dost trpí, ne-li jí pohrdají. O tom, kdo je přihlásil, nemají tušení, podezřívají ale zlomyslnou konkurenci. Záhada je vyřešena až na samém konci pořadu. Stejně tak je podivná i atmosféra přímo kolem obou bratrů, o kterých lidé z Chomutova nechtějí nahlas moc mluvit, a to ani městští policisté.

BRAND24

A jak na tuto svou spanilou jízdu vzpomíná hlavní aktér Ano, šéfe! Zdeněk Pohlreich? Natáčení Šéfa v Chomutově mě zase poučilo o tom, jací lidé mohou pracovat a podnikat v gastronomii. Mně je úplně jedno, jak a čím se kdo živí, nemám sebemenší právo soudit, jestli je někdo vymahač dluhů nebo lichvář. Pro mě to jsou v daném okamžiku kolegové z branže, zajímají mě jejich podnik jako takový a jejich problémy spojené s tím podnikem. Oficiální morálka je mi v tu chvíli úplně fuk. To byl případ i v Chomutově. Myslím, že nejsem ani blbej, ani slepej, ale upřímně řečeno mám rád lidi, kteří mají chuť uspět a přežít. Moralisté, kteří sedí s rukama v klíně nebo nanejvýš u klávesnice, jsou mi cizí, přibližuje natáčení Pohlreich.

Premiérové díly Ano, šéfe! sledujte od pondělka 16. ledna ve 21:30 hodin.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).