Hlavní navigace

Óčko začalo vysílat promo spoty na Óčko Gold, odhalilo grafiku nové televize

31. 5. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ VIDEO – Do startu druhého kanálu hudební televize Óčko zbývají už jen hodiny. Óčko Gold se zaměří na největší české, slovenské a světové hity 60. až 90. let

Propagační spoty na svůj druhý kanál, který odstartuje tuto sobotu 1. června, začala vysílat hudební televize Óčko. Odhaluje v nich nejen hudební zaměření Óčka Gold, ale také jeho vizuální podobu, kterou se bude nová stanice od „hlavního“ Óčka lišit. Základní barvou Óčka Gold bude zlatožlutá, kombinovaná s bílou a černou. Nová televize bude vysílat v celoplošném multiplexu 3, první půlrok v pilotním provozu. Ve stejné síti vysílá od loňského června také hlavní kanál Óčka.

BRAND24

ROZHOVOR: Štěpán Wolde: Druhý a třetí kanál mají z Óčka udělat nejkomplexnější hudební médium v Česku

Óčko Gold cílí na podobnou diváckou skupinu jako již existující Retro Music Television, která v polovině května vstoupila do pozemní Regionální sítě 7 a přes DVB-T je dostupná už téměř třem čtvrtinám českých domácností. Druhý kanál Óčka chce oslovit zejména diváky starší 34 let, pro které je nynější Óčko nezajímavé. Ještě během června nebo v červenci odstartuje i třetí kanál Óčka zaměřený na současnou angloamerickou populární hudbu – Óčko Express. Dostupný bude přes kabel, satelit, internet a pravděpodobně i v pražském regionálním DVB-T.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).