Více

Óčko oslaví desáté narozeniny. Mění grafiku a v příštím roce chce oslovit 2 % diváků

UVNITŘ VIDEO V souvislosti se svými desátými narozeninami a změnami v programovém schématu si hudební televize Óčko naplánovala také kompletní proměnu svojí grafiky.

Hudební televize Óčko oslaví své desáté narozeniny a její vedení přemýšlelo o tom, jak tento významný milník oslavit. Óčko se mění proto, že se posouvá do další fáze vývoje a mění se i okolí okolo něho, uvedl generální ředitel stanice Štěpán Wolde. Ten připomněl, že významným krokem byl především vstup televize do multiplexu 3 společnosti Czech Digital Group (CDG). Nebylo to jednoduché rozhodnutí, ale jsme rádi, že jsme ho nakonec učinili, dodal Wolde.

K TÉMATU: Óčko mění od příštího pondělí program. Na české obrazovky vrací Limuzínu Public TV

V příštím roce by chtěla televize dosáhnout podílu na publiku (share) ve skupině diváků 15 – 54 let 2 %. Óčko má v současné době dvě skupiny diváků – první jsou teenageři, druhá pak mladí dospělí. Každá očekává trochu něco jiného. Je dobře, že máme obě skupiny, protože každé věkové skupině a denní době by mělo Óčko odpovídat, uvedl generální ředitel Óčka, které by mělo být partnerem a kamarádem, který bude vnímán jako kulisové médium.

ČTĚTE TAKÉ: Idol náctiletých dívek Martin Harich bude moderovat na Óčku magazín Bravo TV

Podzimní schéma je krokem dopředu. Óčko je nadále hudební televize a primárně vysílá hudební playlistové pořady, konstatoval Wolde. Jako dobrý krok si pochválil šéf Óčka zařazení bloků Devadesátky v devět a Simply the Best. Do časů od půl sedmé do půl osmé, kdy jsou silné velké televize, jsme si zkusili udělat „alternativní hudební programování“, upřesnil Wolde s tím, že nejde například o klasický popový blok, který je možné slyšet v českých rádiích.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Óčko jde do multiplexu 3, bude celoplošné. V multiplexu 4 končí

Programová ředitelka Óčka Silvie Pecková promluvila o novince Óčko News. „Zaměřili jsme se na to, co je nám vlastní, to co hýbe světem. Zprávy obsahují i reportáže z různých akcí. Je to pětiminutovka, kterou vysíláme v různých částech dne,“ uvedla Pecková. Večerní vysílání je pak přizpůsobeno divákům ve věku 25 až 40 let. Doplněny byly lifestylové pořady, jako například Limuzína, Selebrity, Fashion Time nebo Drzá Diana. Óčko se věnovalo i inovaci pořadu Mixxxer a mladé generaci věnovalo pořad TyTrubko.

Z ARCHIVU: Óčko včera dosáhlo rekordního podílu na publiku 1,21 %. Jeho šéf ale krotí optimismus

Jednou z nejvýraznějších novinek bude změna grafického vizuálu, které proběhne v říjnu. Cílem bylo spojit obě cílové skupiny a princip graficky zjednodušit a přitáhnout ho k hudbě. Prvním viditelným prvkem bude změna loga. To nové bude vycházet z písmene O. Základní princip fungování je hudba. Veškeré animace budou reagovat na ni. Óčko propojí jasně grafiku se self promotion, aby bylo jasné, na kterém programu se diváci nacházejí.

ÓČKO Prezentace Media from FRAME100R on Vimeo.

45 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 23. 9. 2012 10:54

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+