Více

Óčko a Prima se budou vzájemně propagovat ve vysílání

Upoutávky na pořady hudebního kanálu Óčko na Primě a Primě Cool a naopak self promo pořadů Primy Cool na Óčku jsou hlavní náplní spolupráce, kterou mezi sebou uzavřela marketingová oddělení těchto televizí. Jdeme dokonce ještě dál, takže přenos Hudebních cen Óčka letos poběží nejen u nás, ale také na Primě Cool a upoutávky na ně i na hlavním programu Primy, řekl serveru DigiZone.cz výkonný ředitel Óčka Hynek Chudárek.

K TÉMATU: Prima Cool se začala blížit podílem na sledovanosti Nově Cinema

Křížové promo by mělo napomoci vyšší sledovanosti obou menších digitálních programů. Prima Cool minulý týden dosáhla podle peoplemetrů průměrného celodenního podílu na dospělém publiku 1,82 procenta, Óčko podrobná data z elektronického měření sledovanosti k dispozici nemá. Vyšší sledovanost a propagace by mu ale pomohla k získávání inzerentů.

Právě o zadavatele reklamy půjde Óčku nejvíce, protože za loňský rok skončilo jeho hospodaření podle dnešního vydání deníku E15 ztrátou ve výši jednoho milionu korun. Předminulý rok přitom Óčko vytvořilo čistý zisk 2,5 milionu korun a v roce 2007 dokonce necelých 12 milionů Kč.

7 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 23. 1. 2010 7:39

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+