Více

Óčko a Pětka zkusí prodávat reklamu společně v jednom balíčku od agentury Atmedia

Obě televize vysílají celoplošně v multiplexu 3 a sledovanost si nechávají měřit peoplemetry. Denní data za Pětku budou veřejně dostupná od prosince.

Nový inzertní balíček atdigi, v jehož rámci bude nabízet reklamní časy na celoplošných televizích Óčko a Pětka, zavede od Nového roku agentura Atmedia. Ta obchodně zastupuje i další celoplošnou TV Pohoda, pražskou TV Metropol a 23 dalších kabelových a satelitních stanic. Základní cílovou skupinou pro prodej reklamy na Óčku a Pětce budou diváci od 15 do 54 let, na které programově cílí a od Nového roku bude prodávat inzerci i televize Nova.

K TÉMATU: Televize Pětka oslovila v prvním týdnu vysílání 0,65 procenta publika od 15 do 54 let

“Kromě nového balíčku atdigi Atmedia začleňuje televizi Pětka do všech prodejních balíčků: atmen, atwomen, atadults, atmax i atkids. V rámci dětského balíčku atkids budou kampaně cílené na dětského diváka umisťovány kromě stanic Disney Channel, Minimax a CS Mini také do dětských bloků na Pětce,” uvedla manažerka pro strategii Atmedie Michaela Vasilová. U balíčku atkids, zaměřeného na děstké diváky, agentura zužuje cílovou skupinu z dětí ve věku od 4 do 14 let na publikum od 4 do 12 let. “Jde o reakci na potřeby zadavatelů, kteří ve většině případů cílí na děti do 12 let,” vysvětlila Vasilová.

ČTĚTE TAKÉ: Televizi Pětka zná měsíc po zahájení vysílání 62 procent diváků. Vede u nich Buřtcajk

Klienti Atmedie budou moci i v příštím roce změnit libovolné dvě stanice v balíčcích atmen, atwomen a atadults za jiné dvě dle vlastní potřeby. “V rámci flexibility bude klientům stále k dispozici balíček atchoice, v kterém si mohou vybrat minimálně pět stanic dle vlastní volby,” doplnila Vasilová. Cena reklamy jednotlivých balíčků od Atmedie se v příštím roce měnit nebude, s výjimkou nárůstu ceníku balíčku atmax o osm procent a atadults o šest procent. Cena flexibilních balíčků atchoice a individuálního prodeje stanic se dokonce sníží o čtyři procenta.

NAPSALI JSME: Óčko měsíc po vstupu do multiplexu 3: u mladých od 15 do 24 let zvýšilo podíl na 2,5%

“Svou obchodní politikou na příští rok Atmedia reaguje na rozvíjející se fragmentaci televizního trhu. V době neustálého nárůstu počtu TV stanic a fragmentace sledovanosti bude na mediální agentury klienty vyvíjen tlak s cílem dosáhnout co nejpřesnějšího zásahu požadované cílové skupiny,” uvedla firma důvody, které ji vedly k úpravám obchodní nabídky.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+