Jo jako super akce pro většinu zákazníků. Mají vlastně na 2 měsíce všechny programy (mimo erotických) zdarma k dispozici. Chválím.
Podívejme se na to trošku z jiné strany: Už se to na jejich stránkách v několika diskuzích řešilo - zákazník, který si u nich objedná XL balíček (tzn. všechny dostupné programy) a platí jim oproti ostatním zákazníkům nejvíce, nedostane jako poděkování VŮBEC nic. Toto "uvolňování" programů pro všechny jako třeba omluvu za celorepublikový výpadek služby je taky k zamyšlení: zda je to férové a nebo dokonce protiprávní. Protože když zákazníkům nepůjde jejich O2TV služba a O2 jako kompenzaci zákazníkům po nějakou dobu nabídne zdarma i stanice, které si neplatí, tak OK. Ale co zákazník, který si platí XL balíček? Tomu nemohou uvolnit žádné další programy a ani nějakou slevu mu nedají. (to mohu potvrdit z vlastní zkušenosti). On vlastně platí pořád stejně (tzn. nejvíce ze všech) a ostatní platí taky pořád stejně (tzn. méně než ten s XL balíčkem) a dívají se na stejnou nabídku programů. Za mě by měli automaticky v těchto případech (výpadek služby) dát slevu těm s XL balíčkem. A v případě poděkování (10let výročí) nabídnou zákazníkům s XL balíčkem třeba voucher do videotéky.
Mám Skylink Kombi, a tedy všechny obvyklé kanály (prakticky kromě některých filmových, HBO a erotiky). Jediné co mi chybí je Premier League (DIGI) a Liga mistrů plus zajímavé přenosy z 1. ligy (O2 sport a fotbal).
Jako uživateli pevné linky a internetu mi O2 umožnilo na 1 měsíc sledovat oba sportovní kanály zadarmo na počítači (+ telefon, tablet). Bylo to milé sledovat Ligu mistrů na Čt sport a v klíně mít tablet s ostatními přenosy, přitom přepínat a sledovat stavy jinde. Taky derby Sparty a Slavie bylo fajn. Ale to je vše. Když se podíváte na program obou sportovních kanálů O2, tak je to samý souhrn, záznam. Minimum přímých přenosů. Dal bych za tyto dva kanály max. 100 Kč měsíčně, kdyby mi je přidali do Skylinku.
Po měsíci volali jak se mi to líbilo. U mne byla tato ochutnávka kontraproduktivní, protože jsem se přesvědčil, že ty dva sportovní kanály o které bych stál, v žádném případě nestojí za přechod k O2 TV (i když jsem o tom v minulosti i uvažoval).
A kolik bys na malou českou republiku očekával? 200 tisíc domácností -reálný počet uživatelů je díky tomu, že průměrná domácnost nebude jen jenden člověk, násobný.
A každý kdo se kouká okolo sebe, jaké jsou trendy a co se děje i na západ od nás, tak mladí lidé už televizi nijak zásadně nesledují. Prim hrají mobilní telefony a video konzumované přes ně. A přes úplně jiné platformy, než je klasická televize.
Jo, můžeme se bavit, jaký počet klientů O2TV je minimálně nutný, aby si celý ten ciskus za tím na sebe vydělal. Ale 200 tisíc klientů není v dnešní době vůbec špatné číslo. Už jen proto, že televize je u O2 stále ještě především doplňkovou služnou k telco službám.
200 000 klientů, ale nikoliv stejný počet zařízení pro konzumaci služby. Nemalý peníz získávají i z Multi. Já si osobně myslím. že když vidí totálně tragický nástup DIGI (1000 objednávek za celý měsíc, kolik z toho bude skutečně klientů nikdo neví. Pokud budou tímhle tempem pokračovat a neodejde nikdo jinam, na těch 200 000 se dostanou tak za 15 let), musí mít vysmáto. Mám projité v podstatě všechny velké evropské IPTV poskytovatele a na rozdíl od jiných je aktuální verze O2 nabídky zcela srovnatelná informacemi, grafikou i nabídkou. A rozhodně v tom nehraje roli velikost trhu. Třeba v Německu je základní nabídka kolem 80 programů, stejně tak i ve Španělsku. No a pak jsou takové ty scifi nabídky, Švýcarsko, Lucembursko nebo Kanada. Ale to je už s námi naprosto nesrovnatelné.
Ono je prostě v Česku módní nekriticky chválit amatéry...
Ksichtovník jde mimo mě, takže nevím, ale tomu nepříjemnému chlapovi s videopůjčovnou, teniskami pro manželku a podonými vychytávkami nešlo uniknout. Pokud jde o Digi, tak ani nevím, jestli mají v tv nějaký spot. Možná na Nově a jejich klonech, které nesleduji. Ale polepším se a zapátrám ze "studijních důvodů".
Určitě to nebylo na Nově, kterou taktéž nesleduji. Myslím, že jsem to viděl buď na Primě Love v reklamním breaku Sběratelů kostí nebo uprostřed nějakého dokumentu na Zoomu nebo Spektru. Ale už se opravdu nepamatuji.
A "tenisky pro manželku" jsem opravdu neviděl, to mne minulo. Obvykle totiž sleduju pořady přes nPVR ze záznamu a reklamy přetáčím. Ale to DIGI mě zaujalo, co budou plkat, tak jsem si reklamu přehrál.
No já viděl masovou kampaň spíše u DIGI. Odevšad DIGI, tady na DZ, v doporučených stránkách na FB i v TV. To jsem se opravdu zasmál. Dělají jak kdyby byli druhé SKY, ale jsou spíš jen k smíchu. Číst některé příspěvky na FB stránce DCZ se nedoporučuje s jídlem nebo pitím. A dokud nebyla registrace na O2 fóru chodily ty lamy i tam, bo jaksi DIGI neuznalo za vhodné míti diskusní stránku...