Více

O2 Sport: Naším cílem je oslovit domácnosti, které zatím služby placené televize nevyužívaly

O2 TV patří k nejrychleji rostoucím segmentům, čemuž odpovídá nejen marketingová podpora, ale také zájem zákazníků. Podle firmy se počet diváků sledujících O2 TV v mobilní aplikaci nebo na internetu meziročně zvýšil na téměř tři sta tisíc.

Ředitel O2 TV David Duroň a šéf kanálu O2 Sport Marek Kindernay neskrývají nad aktuálním stavem projektu IPTV svou spokojenost. Sami sebe označují za průkopníky placených služeb a věří, že se jim podaří přesvědčit české zákazníky, že za kvalitu je potřeba si připlatit. V pondělí 8. srpna začne k ročnímu výročí spuštění O2 Sport vysílat stanice O2 Sport Fotbal. Tenisový kanál chceme odstartovat k 1. lednu 2017, kdy bude zahájena tenisová sezóna. Hokejový program pak bude spuštěn v průběhu příštího roku, plánuje Marek Kindernay.

Plány mu nenarušuje ani absence nejvyšší anglické fotbalové ligy Premier League. Díky IPTV technologii vidíme hned druhý den, jaká byla divácká odezva. A musím říct, že PL, když ji seřadím mezi fotbalovými soutěžemi, byla až na třetím místě. Sledovanosti absolutně dominuje česká liga, která vede i nad hokejem. Za ní je Liga mistrů a pak až Premier League, tvrdí Kindernay.

Podle Davida Duroně se O2 TV soustředí na fanoušky všech žánrů. Rodinné zákazníky lákáme na HBO nebo HBO on Demand. A sportovní fanoušek u nás najde všechno, co Čechy zajímá, tedy fotbal, hokej a tenis. Proto také nabízíme čtyři mobilní zařízení, aby se hlava rodiny mohla koukat na sport živě a zbytek rodiny, na co sám chce, vysvětluje Duroň. Podle něj je také jasně vidět, jak po každém živém přenosu jakékoli významnější sportovní události výrazně naroste užívání funkce TimeShift. Je jasné, že se otec zvedl z gauče a zbytek rodiny chce vidět pravidelné pořady, které jim utekly, dovozuje Duroň.

O2 TV má k dispozici přesná čísla o sledovanosti jednotlivých programů a pořadů u všech domácností s aktivní O2 TV a výsledky sledovanosti využívá stále více. Na rozdíl od peoplemetrového měření Asociace televizních organizací máme k dispozici absolutní vzorek, víme přesně, kolik lidí sledovalo Novu, Českou televizi nebo Primu. Víme, jaké sporty lidi zajímají, a častokrát jsme dost překvapeni. Mě třeba po dlouhodobém angažmá na Nově překvapila aktuálně nízká sledovanost nočních přenosů americké NHL, je jasné, že tahle horečka už je za námi, říká Kindernay. Naopak překvapivě vysokých čísel dosahují podle něj přenosy ze zápasů UFC nebo turnajů v šipkách. Ale zájem mají diváci i o motorismus a další sporty.

 

Pokračování rozhovoru s Davidem Duroněm (vpravo) a Markem Kindernayem čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+