Více

O2 potvrdila start vlastního sportovního kanálu, získala exkluzivně Ligu mistrů

Společnost miliardáře Petra Kellnera už je exkluzivním držitelem anglické fotbalové soutěže Premier League pro kabelové sítě na území České republiky.

Společnost O2 Czech Republic, provozovatel IPTV služby O2TV a O2TV Go, dnes oficiálně potvrdila přípravy na spuštění vlastního sportovního kanálu, který bude exkluzivně dostupný pouze klientům operátora. Článek na toto téma přinesl server DigiZone.cz již minulý týden. Firma taktéž potvrdila, že stanici pro ni „staví“ někdejší šéf Novy Sport Marek Kindernay. V minulosti pracoval pro společnost CET 21, kde měl na starosti spuštění kanálu Galaxie Sport (později Nova Sport) a Fanda. Později působil také jako ředitel kanálů Nova Sport, Fanda a MTV, připomněla Kateřina Mikšovská z tiskové oddělení O2. Kdy nová stanice odstartuje, zatím operátor neprozradil.

K TÉMATU: Bývalý šéf Novy Sport připravuje nový sportovní kanál

O2 má pro start svého chystaného kanálu dobrý základ – oznámila získání exkluzivních vysílacích práv na fotbalovou Ligu mistrů. Rok 2014 byl pro O2 TV skutečně dobrým rokem. Počet zákazníků vzrostl o 20 procent, spustili jsme službu mobilní televize O2TV Go pro všechny, která má k dnešku přes 240 tisíc stažení, a vstoupili do světa exkluzivního obsahu. Po anglické lize Premier League jsme od letošní sezóny exkluzivně získali práva na zápasy Ligy mistrů, uvedl David Duroň, marketingový ředitel pro segment domácností. O vysílací práva na nejprestižnější fotbalovou soutěž planety se doposud dělila Prima Cool a ČT Sport. Od září odvysílá nový kanál O2 celkem 130 utkání z každé sezóny s výjimkou jednoho úterního zápasu.

Z ARCHIVU: Marek Kindernay opouští Novu Sport, odchází z ní po dvanácti letech

Významný telekomunikační operátor nemohl pro výstavbu svého nového tematického kanálu získat lepšího, aktuálně volného manažera. Marek Kindernay může využít letité zkušenosti a především kontakty z doby svého působení na Nově Sport, za kterou vyjednával o vysílacích právech k velmi atraktivním sportovním událostem. Sportovní kanál nejsilnější televizní skupiny u nás, kterého se stejně jako všech dalších oddělení citelně dotklo škrtání provozních nákladů nařízené generálním ředitelem Christophem Maiunuschem, postupně začal ztrácet na atraktivitě a tím pádem stále složitěji obhajoval před operátory placených služeb cenu, kterou si účtoval za zařazení do jejich nabídek.

17 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 4. 2. 2015 13:45

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+