Více

O2 kompenzuje pokles tradičních segmentů novými aktivitami

Operátor O2 oznámil provozní a finanční výsledky za první čtvrtletí 2016, včetně výsledků O2 TV.

Výnosy z O2 TV vzrostly podle vyjádření společnosti během března v meziročním srovnání téměř o osmdesát procent. To nám vytváří prostor pro další investice do nákupu sportovního obsahu. Stále platí, že rok 2016 pro nás zůstává rokem zvýšených investic do oblastí, které ponesou růst v dalších letech, říká Tomáš Kouřil, místopředseda představenstva a finanční ředitel společnosti. Počet zákazníků O2 TV, která funguje na pevné lince od O2, překročil v březnu hranici 206 tisíc, což je meziročně o 9,3 procenta více.

Celkové konsolidované provozní výnosy se v prvním čtvrtletí roku 2016 snížily meziročně o 1,3 procenta na 9,031 miliardy korun. Provozní výnosy v České republice dosáhly výše 7,463 miliardy korun, což představuje meziroční pokles o 1,7 procenta. Výnosy v segmentu pevných linek poklesly o 2,2 procenta na 2,828 miliardy korun a výnosy mobilního segmentu zaznamenaly pokles o 1,4 procenta na 4,635 miliardy korun.

22 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 2. 5. 2016 18:36

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+