Hlavní navigace

O2 hlásí nárůst. Díky televizi a slovenskému trhu

28. 4. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: O2
Výrazně se také zvýšil počet uživatelů přistupujících k O2 TV přes aplikaci a web. Firma navíc pro letošní rok ještě nevyčerpala svou zásobu novinek.

Od začátku roku přidalo O2 TV do svého portfolia tenisový kanál, volný televizní HbbTV kanál šířený klasickou pozemní cestou a má také novou verzi aplikace O2 TV pro Microsoft Xbox One, která bude postupně k dispozici pro všechna zařízení s Windows a na Slovensko dorazí v létě.

A to ještě O2 letos chystá nový set-top box fungující i ve 4K a podporující technologii HDR (High Dynamic Range – vysoký dynamický rozsah).

K TÉMATU: Derby pražských S sledovalo na O2 TV téměř čtvrt milionu diváků

O2 TV Free včera spustilo vlastní placenou hybridní aplikaci, podívejte se na první obrázky

O2 TV má aplikaci pro Xbox. Na Slovensku bude v létě

V prvním čtvrtletí 2017 jsme našim zákazníkům opět přinesli několik novinek. Neomezený internet na doma může nyní využívat 99 % všech domácností v České republice, komentuje výsledky předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic Tomáš Budník a dodává: V průběhu roku 2017 budou naše finanční výsledky negativně ovlivněny evropskou regulací. Proto jsem rád, že zájem zákazníků o naše služby vedl v prvním čtvrtletí k nárůstu výnosů i ziskovosti. V dubnu se nám také podařilo zajistit nový úvěr. Využili jsme tak stávající výhodné podmínky pro financování budoucích potřeb společnosti.

UX DAy - tip 2

Počet zákazníků využívajících fixní služby O2 TV (IPTV a OTT) vzrostl k 31. 3. 2017 na 222 tisíc (k 31. 3. 2016 to bylo 211 tisíc) a meziroční změna představuje navýšení o 5 %, resp. o 11 tisíc. V případě počtu uživatelů aplikace O2 TV a webové služby je nárůst ještě patrnější. Zatímco k 31. 3. 2016 jich bylo asi 330 tisíc, k 31. 3. 2017 už přístupu využívalo 430 tisíc uživatelů.

O2, první čtvrtletí 2017, stručně:

  • Konsolidované výnosy dosáhly výše 9,2 mld. Kč, meziročně vzrostly o 2,1 %. Za tímto růstem stály především vyšší výnosy z O2 TV, mobilních dat a nárůst výnosů na Slovensku.
  • Provozní zisk EBITDA vzrostl v prvním čtvrtletí 2017 meziročně o 1,2 % na 2533 mil. Kč, čistý zisk se zvýšil o 3,4 % na 1286 mil. Kč.
  • Počet zákazníků mobilních služeb se v Česku meziročně zvýšil o 3 %, na Slovensku o skoro 10 %.
  • Na Slovensku dosáhly celkové výnosy výše 1730 mil. Kč, což představuje meziroční nárůst o 7,2 %. Počet mobilních zákazníků zde vzrostl do konce března 2017 meziročně o 3,9 % na 1892 tisíce, z toho se počet zákazníků smluvních služeb zvýšil o 9,4 % na 1091 tisíc.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).