Společnost O2 Czech Republic, která spustí 15. srpna v IPTV službě O2TV a mobilní platformě O2TV Go svůj nový tematický kanál O2 Sport, bude propagovat zápasy Ligy mistrů UEFA, pro něž získala vysílací práva spolu s Českou televizí od nadcházející sezóny, na obrazovce kanálů Prima Cool a ČT Sport. Reklamní spot na nejprestižnější fotbalovou soutěž světa se tedy bude paradoxně vysílat v případě Primy Cool i na stanici, která aktuálně Ligu mistrů vysílá, ale nabídne divákům už jen několik posledních zápasů. Spot připravil interní kreativní tým společnosti O2 Czech Republic, hlavní část kampaně se ale odehraje v online prostředí.
K TÉMATU: Stanice O2 Sport bude mít studio v Kellnerově O2 Areně
Image formáty na sportovních webech jsme doplnili kontextovým cílením přímo na fotbalové fanoušky ve vybraných RTB prostorech (reklamních plochách, pozn. red.). Důležitou větví kampaně je pro nás tradičně zapojení fanoušků na Youtube a Facebooku. Kontinuální podporu zajišťuje reklama ve vyhledávání,
konstatoval Ondřej Křivka, marketingový ředitel O2. K Lize mistrů na novém kanálu O2 Sport jeho šéf Marek Kindernay doplnil: Celkem odvysíláme na 130 zápasů. Začínáme už posledním předkolem play-off v polovině srpna. V základní části potom nabídneme na vlastním kanálu O2 Sport 15 zápasů z každého kola, jedno utkání odvysílá vždy Česká televize.