Více

O víkendu nad milionem diváků jen nedělní Televizní noviny. Bodovala i Bartošová

UVNITŘ TABULKY – V pátek ani v sobotu se hlavní zpravodajská relace Novy nad milion diváků nedostala. Z nezpravodajských pořadů po všechny tři dny zvítězila nabídka ČT 1.

Neobvykle nízké sledovanosti dosahovaly o uplynulém víkendu české televize. Hezké počasí zapříčinilo mizivý zájem i o takové stálice programu, jako jsou Televizní noviny. Hlavní zpravodajská relace Novy nedosáhla v pátek ani v sobotu hranice milionu diváků a pokořila ji jen v neděli, kdy ji vidělo i tak dost podprůměrných 1,059 milionu dospělých (41,22 procenta publika; v cílové skupině diváků od 15 do 54 let šlo o 41,44 procenta publika). Šlo o jediný televizní pořad za celý víkend, kterému se podařilo oslovit více než milion diváků.

K TÉMATU: Stanice ČT Sport a ČT 24 ve čtvrtek vyrovnaly celodenní podíly, obě měly 6,7 %

Nedělnímu večeru ale jinak kralovaly Četnické humoresky na ČT 1. Reprízovaný seriál si od 20 hodin nenechalo ujít 948 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 30,78 procentům publika. Nova pro změnu bodovala mimořádným Speciálem Nočních TN: Případ Bartošová, který od 22:05 hod. sledovalo v průměru 745 tisíc dospělých diváků a 26,87 procenta publika (27,24 procenta ve věku 15 až 54 let). V mladší cílové skupině tento speciál porazil i Četnické humoresky, které u diváků od 15 do 54 let oslovily 26,67 procenta publika. V přímém souboji s hlavní večerním filmem na Nově, českou komedií Vy nám taky, šéfe!, ale Četnické humoresky zvítězily i v novácké kategorii 15 až 54 let.

ČTĚTE TAKÉ: Kriminálka Anděl ve středu nejsledovanější, ČT 24 s celodenním podílem přes 8 %

Komedii na Nově vidělo od 20:20 hod. průměrně 511 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 15,94 procentům publika (podíl v cílové skupině 15 až 54 let byl 20,51 procenta). Prima family oslovila filmem Buck a kazatel od čtvrt na devět silně podprůměrných 234 tisíc dospělých diváků a 7,41 procenta publika. Na paty jí šlapala ČT 2, jejíž dokument Manželské etudy po 20 letech vidělo od 20:35 hod. průměrně 208 tisíc dospělých diváků a 6,35 procenta publika. Předchozí Manželské etudy od osmé večer byly méně úspěšné, vidělo je 125 tisíc dospělých a 4,41 procenta publika. Oscarový válečný film Smrt čeká všude pak Dvojce zajistil od 21:35 hod. 166 tisíc dospělých diváků s podílem 6,95 procenta.

NAPSALI JSME: Doktoři z Počátků nadále neporazitelní, fotbal v úterý zvednul sledovanost ČT Sport

Lehce nad průměr se v neděli večer dostala i TV Barrandov s filmem Záhadná minulost, který si od čtvrt na devět nenechalo ujít 196 tisíc dospělých diváků a 6,15 procenta publika. Z hlediska podílu na dospělém publiku byl ale úspěšnější odpolední romantický film Láska za jiných okolností, který zhlédlo 129 tisíc dospělých diváků a 10,43 procenta publika. Snímek Katastrofa letu č. 19 na Nově Cinema vidělo od 20 hodin 179 tisíc dospělých diváků a 5,70 procenta publika (6,85 procenta ve věku od 15 do 54 let), následující snímek Velmi nebezpečné známosti od 21:45 hod. pak 162 tisíc dospělých a 6,91 procenta publika (9,71 procenta ve věkud od 15 do 54 let). Závěrečnou etapu Tour de France si na ČT Sport nenechalo ujít od 17:35 hod. 132 tisíc dospělých diváků a 5,27 procenta publika.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za neděli 21. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 20,25 22,39 16,82 18,68
ČT 2 4,40 5,01 4,47 5,94
ČT Sport 3,65 4,60 3,35 4,48
ČT 24 5,76 2,99 2,86 2,01
Nova 16,85 21,49 20,30 24,39
Nova Cinema 5,09 5,11 6,82 6,36
Fanda 2,18 2,39 2,31 2,44
Smíchov 1,24 1,58 1,82 2,33
Telka 1,29 1,20 1,25 1,04
Prima family 11,82 10,72 9,31 7,02
Prima Cool 4,15 3,82 6,41 6,36
Prima love 2,34 1,99 2,72 2,07
Prima Zoom 2,22 1,78 2,50 2,01
TV Barrandov 5,74 5,06 4,52 3,87
Atmedia 4,66 3,54 3,95 2,24
ostatní TV 8,34 6,32 10,59 8,76
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za neděli 21. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 34,06 34,99 27,50 31,11
Nova Group 26,65 31,77 32,50 36,56
Prima Group 20,53 18,31 20,94 17,46

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Sobotní večer ovládly dvě televize: starší publikum oslovila Jednička, mladší hlavní kanál Novy. V absolutním počtu diváků zvítězila ČT 1, nejsledovanějším nezpravodajským pořadem byl střihový zábavný pořad Odkud já vás znám se scénkami Felixe Holzmana, jež si od 21:20 hod. nenechalo ujít 724 tisíc dospělých diváků a 26,81 procenta publika. Hlavní večerní pořad Jedničky, pokračování záznamu koncertu Karel Gott 70, vidělo na ČT 1 od 20 hodin 617 tisíc dospělých diváků a 24,36 procenta publika. Souběžně vysílaný film Monstra vs. Vetřelci na hlavním kanálu Novy zaujal od 20:20 hod. 324 tisíc dospělých diváků a 12,19 procenta publika.

U mladších diváků od 15 do 54 let ale Mostra vs. Vetřelci porazili Karla Gotta na hlavu. Novácký film upřednostnilo 21,85 procenta publika, kdežto narozeninovou reprízu s Gottem 12,68 procenta. Druhý sobotní film Novy Oko dravce Jednička porazila rovněž zahraničním snímkem Vévodkyně, ale opět jen v širší cílové skupině diváků starších 15 let. Oko dravce vidělo od 22 hod. 224 tisíc dospělých diváků a 12,34 procenta publika (18,30 procenta ve věku od 15 do 54 let). Vévodkyni ve stejný čas 352 tisíc dospělých diváků a 17,57 procenta publika, ale u diváků od 15 do 54 let dosáhla nižšího podílu 12,26 procenta.

Prima family ani v sobotu večer nepokořila hranici 300 tisíc diváků, když první část dvoudílného katastrofického snímku Poslední dny planety Země vidělo od čtvrt na devět 248 tisíc dospělých diváků a 9,41 procenta publika, druhý díl od čtvrt na jedenáct 196 tisíc dospělých a 10,56 procenta publika. ČT 2 bodovala původním dokumetárním cyklem Cyril a Metoděj: Apoštolové Slovanů, který si od 20 hodin nenechalo ujít 156 tisíc dospělých diváků (podíl 6,42 procenta) a zejména českým filmem Pravidla lži, jež od 21:55 hod. zaujal 172 tisíc dospělých a 8,34 procenta publika. O něco lépe na tom byl hlavní sobotní film Novy Cinema, snímek Smrtící léčba. Od osmé večer jej vidělo 198 tisíc dospělých diváků a 7,62 procenta publika (8,67 procenta ve věku od 15 do 54 let).

Velký zájem byl o odpolední přenos předposlední etapy Tour de France na ČT Sport. Od půl druhé odpoledne si ji nenechalo ujít v průměru 213 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 18,41 procentům publika. Prima love pokořila večerním filmem Navždy a daleko hranici 100 tisíc diváků, když jej od 20:20 hod. vidělo 120 tisíc dospělých a 4,87 procenta publika (5,20 procenta ve věku od 15 do 54 let). Nadprůměrně sledovaný byl i archivní zábavný pořad Zlatá mříž na Telce, jenž si od 20 hodin nenechalo ujít 92 tisíc dospělých diváků, tedy 3,62 procenta publika (1,98 procenta ve věku od 15 do 54 let).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za sobotu 20. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 17,02 21,66 11,10 12,23
ČT 2 5,23 5,31 4,86 5,16
ČT Sport 4,80 1,13 4,61 0,94
ČT 24 4,95 3,08 3,09 1,89
Nova 14,73 17,63 19,02 23,22
Nova Cinema 5,41 5,94 5,77 6,63
Fanda 1,75 2,33 1,72 2,16
Smíchov 1,60 1,44 2,40 2,27
Telka 1,78 2,33 1,54 1,55
Prima family 12,31 13,33 11,62 13,20
Prima Cool 5,41 4,66 7,78 6,66
Prima love 3,36 3,82 3,62 4,63
Prima Zoom 2,08 1,92 2,15 2,16
TV Barrandov 4,99 3,84 4,11 3,82
Atmedia 4,80 3,91 4,42 2,96
ostatní TV 9,77 7,64 12,19 10,52
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za sobotu 20. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 32,00 31,18 23,66 20,22
Nova Group 25,27 29,67 30,45 35,83
Prima Group 23,16 23,73 25,17 26,65

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Páteční večer byl z hlediska počtu diváků u televizních obrazovek nejhorší z celého víkendu. Nejsledovanější nezpravodajský pořad večera, seriál Chalupáři, vidělo od 20 hodin na ČT 1 pouze 722 tisíc dospělých diváků, což je o 300 tisíc méně než úvodní díly nasazené koncem června. Podílu na publiku ale dosáhl slušné hodnoty 28,30 procenta. Reprízovaný sitcom Helena na hlavním kanálu Novy oslovil od 20:20 hod. v průměru 331 tisíc dospělých diváků (12,53 procenta publika; 19,85 procenta v cílové skupině 15 až 54 let). Chalupáři ale vedli i u mladších diváků od 15 do 54 let, přednost jim dalo 26,23 procenta diváků u televizní obrazovky.

O něco lépe se Nově dařilo s reprízovanou reality show Výměna manželek, již si od 21 hodin nenechalo ujít 402 tisíc dospělých diváků a 14,60 procenta publika (22,57 procenta ve věku od 15 do 54 let). Jednička ale pokračovala silným blokem kuchařského pořadu Kluci v akci – letní speciál, který od 20:45 hod. vidělo 576 tisíc dospělých diváků (21,20 procenta publika), talk show Všechnopárty s 694 tisíci dospělými diváky od 21:20 hod. (podíl 25,13 procenta) a zábavným pořadem Neváhej a toč speciál, na který se od 22:05 hod. dívalo 610 tisíc dospělých a 25,61 procenta publika.

Hlavní večerní pořad Primy family, krimiseriál Místo činu: Ztracená vzpomínka, zaujal od čtvrt na devět 324 tisíc dospělcýh diváků a 11,99 procenta publika. Mayovku Old Firehand vidělo ve stejný čas na TV Barrandov v průměru 160 tisíc dospělých diváků a 5,95 procenta publika. Přímý přenos atletického mítinku Diamantová liga z Monaka upřednostnilo od 20 hodin na ČT Sport 152 tisíc dospělých diváků (podíl 5,69 procenta). Předcházející zápas Gambrinus ligy mezi FC Viktorií Plzeň a Bohemians Praha 1905 vidělo od 17:40 na tomtéž programu 112 tisíc dospělých diváků a 6,62 procenta publika a přenos z Tour de France od 10:50 hod. 110 tisíc dospělých se silně nadprůměrným podílem 12,10 procenta.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pátek 19. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 18,24 23,97 13,31 17,26
ČT 2 3,70 3,73 3,60 3,56
ČT Sport 6,36 4,96 6,09 4,68
ČT 24 6,81 4,62 4,09 2,85
Nova 17,19 18,46 21,43 23,61
Nova Cinema 4,00 4,60 5,12 6,09
Fanda 1,58 2,27 2,18 3,06
Smíchov 1,31 1,31 2,32 2,61
Telka 1,00 1,02 0,98 0,76
Prima family 13,17 12,97 9,04 7,89
Prima Cool 3,78 4,03 5,46 5,52
Prima love 2,61 2,10 3,84 3,40
Prima Zoom 1,83 0,96 2,18 0,90
TV Barrandov 4,36 4,08 3,49 3,71
Atmedia 3,94 2,70 4,43 2,65
ostatní TV 10,11 8,21 12,44 11,46
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pátek 19. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 35,11 37,28 27,09 28,35
Nova Group 25,08 27,66 32,03 36,13
Prima Group 21,39 20,06 20,52 17,71

Zdroj: ATO-Mediaresearch

16 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 23. 7. 2013 13:29

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+