Více

O víkendu nad milionem diváků jen Četnické humoresky, ČT 1 porážela Novu

UVNITŘ TABULKY – V pátek, sobotu i neděli dosáhla ČT 1 vyššího celodenního podílu na dospělém publiku než hlavní kanál Novy

Pěkné počasí nadále odhání diváky od televizních obrazovek. Za celý víkend se nad hranici jednoho milionu dospělých diváků dostal jen jeden nezpravodajský pořad: nedělní repríza seriálu Četnické humoresky, kterou od 20 hodin vysílala ČT 1. Zaujala 1,138 milionu dospělých diváků a 34,36 procenta publika. Hlavní kanál Novy se musel ve stejný čas spokojit s méně než polovinou publika tohoto seriálu, jeho film Svatba na bitevním poli aneb Hodiny před slávou, vidělo od 20:20 hod. 541 tisíc dospělých diváků a 16,80 procenta publika.

K TÉMATU: Doktoři z Počátků ve čtvrtek na Nově opět s jedním a půl milionem diváků

Četnické humoresky zvítězily i v „novácké cílové skupině“ diváků od 15 do 54, když zaujaly 30,42 procenta publika, zatímco film na Nově dosáhl u tohoto publika podílu 21,54 procenta. Jedničce se dařilo i pozdějším starším českým filmem Šéfe, vrať se, který od 21:20 hod. vidělo 649 tisíc dospělých diváků (podíl 23,07 procenta), a za celý den i v prime time porazila v průměrném podílu na dospělém publiku Novu – v celodenním podílu dosáhla hodnoty 21,71 procenta (Nova 16,46 procenta), v prime time od 19 do 23 hodin 26,64 procenta (Nova 20,97 procenta). U mladšího publika od 15 do 54 let si ale Nova uhájila pozici lídra.

ČTĚTE TAKÉ: Žena pro tři muže oslovila ve středu na Primě family minimum diváků, vedla Nova

Prima family se v neděli večer od 20. hodiny musela spokojit s pozicí pětky na trhu, porazila ji totiž TV Barrandov a Nova Cinema. Film Pouta, která svazují sledovalo od čtvrt na devět na Barrandově 256 tisíc dospělých diváků a 7,89 procenta publika, zatímco souběžně vysílaný film Pod kopyty stád na Primě family zaujal 199 tisíc dospělých diváků a 6,34 procenta publika. O tisíc diváků více ale měl snímek Desátý kruh na Nově Cinema, který od 20 hodin zaujal 200 tisíc dospělých diváků a 6,06 procenta publika (7,67 procenta v cílové skupině diváků od 15 do 54 let).

NAPSALI JSME: Červen přál ČT 24, povodně a pád vlády jí zajistily historický rekord: podíl 9,13 %

Na Primu se dotahovala i ČT 2 s českým dokumentem Máňa po deseti letech, který si od 20 hodin nenechalo ujít 195 tisíc dospělých diváků (6,01 procenta publika). Barrandovu se dařilo i pozdně večerním seriálem Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti VI, který od 22:05 hod. vidělo v průměru 288 tisíc dospělých diváků a 12,55 procenta publika. Film Master and Commander: Odvrácená strana světa zaujal od 20 hodin na Primě Cool v průměru 141 tisíc dospělých diváků a 4,59 procenta publika (6,76 procena ve věku od 15 do 54 let).

K VĚCI: V úterý nejsledovanějším primetimovým pořadem opět Doktoři z Počátků na Nově

Nadprůměrnou sledovanost během neděle vykázaly i sportovní přenosy. Tour de France sledovalo na ČT Sport od 15:00 hod. v průměru 238 tisíc dospělých diváků a 17,16 procenta publika (18,34 procenta ve věku od 15 do 54 let). Hlavní závod Moto GP na Fandovi vidělo od 13:45 hod. 97 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 6,47 procentům publika (4,46 procenta v cílové skupině diváků od 15 do 54 let). Kvalifikační jízdy Moto GP dosáhly během dopoledních a brzkých odpoledních časů průměrných podílů nad čtyři procenta u publika staršího 15 let.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za neděli 14. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 21,71 26,64 17,80 22,77
ČT 2 3,91 3,05 3,95 3,34
ČT Sport 3,17 1,08 3,36 1,22
ČT 24 5,88 3,35 3,06 1,95
Nova 16,46 20,97 19,75 24,46
Nova Cinema 5,70 4,90 7,57 6,17
Fanda 2,33 1,86 1,84 1,74
Smíchov 1,09 1,54 1,52 2,22
Telka 1,25 1,35 1,28 1,07
Prima family 10,84 9,94 8,31 6,62
Prima Cool 4,84 4,45 7,60 7,09
Prima love 2,30 2,34 2,92 3,06
Prima Zoom 2,35 1,91 2,72 2,34
TV Barrandov 5,44 6,62 4,40 5,38
Atmedia 4,09 3,26 3,96 2,87
ostatní TV 8,63 6,75 9,95 7,70
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za neděli 14. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 34,67 34,12 28,17 29,28
Nova Group 26,83 30,62 31,96 35,66
Prima Group 20,33 18,64 21,55 19,11

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Sobotní večer opět okraloval první program České televize, ale pouze u dospělých diváků nad 15 let bez limitu horní hranice věku. Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem večera byl zábavný pořad Tentokrát se budu smát já, který si na ČT 1 od 21:20 hod. nenechal ujít 708 tisíc dospělých diváků (24,59 procenta publika). Reprízu narozeninového koncertu Karel Gott: 70 na stejném programu od 20 hodin vidělo 622 tisíc dospělých diváků a 22,55 procenta publika. Souběžně vysílaný Jurský park 3 na Nově sledovalo od 20:20 hod. v průměru 493 tisíc dospělých diváků a 17,23 procenta publika. U mladších diváků od 15 do 54 let ale zvítězila Nova, Jurský park dosáhl podílu 29,02 procenta, zatímco koncert Karla Gotta na Jedničce jen 10,97 procenta.

Silný sobotní večer ČT 1 zakončila filmem Cartouche, který si od 22:15 nenechalo ujít 337 tisíc dospělých diváků (18,56 procenta publika). Nova ve stejnou dobu opět zůstala dvojkou na trhu, komedii Lítám v tom vidělo od 22 hod. 220 tisíc dospělých diváků a 11,4 procenta publika (15,10 procenta ve věku od 15 do 54 let). Dvoudílný katastrofický film Smrtící slunce, který zabral celý prime time na Primě family, skončil až na třetí pozici. První část od čtvrt na devět vidělo 259 tisíc dospělých diváků (9,11 procenta), druhou od 22:20 pak 202 tisíc dospělých a 11,44 procenta publika.

Nadprůměrný výsledek vykázal film Rain Man, který od 20 hodin vysílala Nova Cinema. Zaujal 199 tisíc dospělých diváků a 7,17 procenta publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let dosáhl podílu 9,36 procenta. Obdobnou sledovanost měl i hraný dokumentární cyklus Cyril a Metoděj: Apoštolové Slovanů, který si od 20 hodin na ČT 2 nenechalo ujít 189 tisíc dospělých diváků a 7,04 procenta publika. Kultovní romantický film Vzpomínky na Afriku přitáhnul od 20:20 hod. k Primě love 136 tisíc dospělých diváků a 5,49 procenta publika. Odpolední etapa Tour de France přinesla ČT Sport od 14 hodin 135 tisíc dospělých diváků a 11,92 procenta publika.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za sobotu 13. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 18,50 21,40 12,97 12,38
ČT 2 5,44 4,74 5,29 4,54
ČT Sport 3,35 2,10 2,91 1,75
ČT 24 4,83 3,13 3,01 2,42
Nova 15,22 20,64 19,74 27,69
Nova Cinema 5,30 6,02 6,65 7,99
Fanda 1,15 1,46 1,17 1,38
Smíchov 1,55 1,42 2,29 2,23
Telka 1,51 1,79 1,00 0,68
Prima family 12,93 12,72 12,02 11,43
Prima Cool 4,39 3,82 6,42 5,10
Prima love 3,54 3,99 3,26 3,65
Prima Zoom 2,19 1,83 2,28 2,00
TV Barrandov 4,88 3,31 4,08 3,42
Atmedia 5,48 4,27 5,36 3,72
ostatní TV 9,75 7,35 11,56 9,62
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za sobotu 13. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 32,12 31,37 24,18 21,09
Nova Group 24,73 31,33 30,85 39,97
Prima Group 23,05 22,36 23,98 22,18

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Pátečnímu večeru tradičně dominoval každoletně reprízovaný seriál Chalupáři. Jeho výkon se ale od znovuuvedení na konci letošního června snižuje. Tentokrát na ČT 1 zaujal od 20 hodin 885 tisíc dospělých diváků a 29,92 procenta publika. Sitcom Helena, který od 20:20 hod. proti Chalupářům vysílala televize Nova, vidělo 372 tisíc dospělých diváků a 12,42 procenta publika (19,89 procenta ve věku od 15 do 54 let, ale Chalupáři v této cílové skupině dosáhli podílu 26,05 procenta). Lépe se Nově dařilo až s následnou reprízou reality show Výměna manželek, již si od 21 hod. nenechalo ujít 482 tisíc dospělých diváků, což představovalo 15,79 procenta publika, ale v mladší skupině diváků od 15 do 54 let dosáhla podílu 22,33 procenta).

ČT 1 sice ve stejný čas zvítězila se svojí Všechnopárty v absolutním počtu diváků, když talk show Karla Šípa vidělo od 21:20 hod. průměrně 737 tisíc dospělých diváků (24,07 procenta publika), u mladších diváků od 15 do 54 let ale tolik nebodovala (dosáhla podílu 13,49 procenta). Česká komedie O život, již vysílala Nova od 22:10 hod., zaujala především mladé diváky. Celkově oslovila 328 tisíc dospělých (15,7 procenta publika), v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let ale dosáhla podílu 23,8 procenta. Hlavní večerní pořad Primy family, krimiseriál Místo činu: Nastane smutek a bolest, vidělo od čtvrt na devět 348 tisíc dospělých diváků a 11,53 procenta publika.

Klasickou mayovku Vinnetou – Poslední výstřel si na TV Barrandov od 20:00 nenechalo ujít 204 tisíc dospělých diváků a 6,76 procenta publika, thriller Prokletý ostrov od 21:50 na Nově Cinema 195 tisíc dospělých a 9,62 procenta publika (13,61 procenta ve věku od 15 do 54 let). Hlavní večerní dokument na ČT 2, snímek Země lidí, vidělo od 20 hodin 181 tisíc diváků (podíl 6,13 procenta), souběžně vysílaný romantický film Ten pravý pro mě o čtvrt na devět na Primě family 140 tisíc dospělých diváků a 4,63 procenta publika (5,45 procenta ve věku od 15 do 54 let). Tour de France zaujala odpoledne od 14 hodin na ČT Sport v průměru 114 tisíc dospělých diváků a 9,98 procenta publika (10,61 procenta ve věku od 15 do 54 let).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pátek 12. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 18,00 23,94 12,36 16,52
ČT 2 3,83 3,73 3,51 3,42
ČT Sport 3,55 1,94 3,66 2,06
ČT 24 7,11 4,83 3,82 2,64
Nova 18,66 20,04 24,14 25,03
Nova Cinema 4,31 4,32 6,35 6,66
Fanda 1,57 2,32 1,81 2,46
Smíchov 0,94 0,97 1,41 1,73
Telka 1,09 1,01 1,26 0,81
Prima family 13,18 13,18 9,19 9,04
Prima Cool 4,05 4,01 5,32 5,32
Prima love 2,83 3,17 3,55 3,99
Prima Zoom 1,69 1,11 2,06 1,42
TV Barrandov 4,27 4,47 3,90 4,47
Atmedia 4,62 3,09 5,18 3,31
ostatní TV 10,29 7,87 12,47 11,11
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pátek 12. července 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 32,49 34,44 23,35 24,64
Nova Group 26,57 28,66 34,97 36,69
Prima Group 21,75 21,47 20,12 19,77

Zdroj: ATO-Mediaresearch

36 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 16. 7. 2013 13:57

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+