Ušetřete
Více

Názory k článku
Nový Johnův investigativní pořad diváky nelákal, Liga mistrů na Primě Cool rekordní

Vítězslav Šimon aura:10
VSimon Login: VSimon
6. 3. 2013 10:19 Nový

Sice moc nepomohl, ale ...

celé vlákno

... na 1. díl to asi nebylo špatné. Otázka, jestli udrží aspoň tu kvalitu, kterou má teď. Sice sotva začali, ale trochu mi přišlo, že novácké Oči nejsou v porovnání s Bez cenzury o moc lepší. Na druhou stranu Reportéři jsou (mi připadají) asi teď nejlepší z investigativních pořadů. I když pravda, reportáž o bytech na Praze 7? běžela nejdřív v Očích a až o týden později se odvysílala reportáž v Reportérech s řadou stejných lidí. Až to ve mě vyvolalo dojem, že z jedné z televizí uniklo, co se bude zpracovávat, aby i konkurence měla čas si totéž zpracovat. Ale to může být jen zdání.

Ovšem dá se veřejnoprávní televizi ta objektivita věřit? Nemyslím, že je vhodné všem věřit všechno bezvýhradně.

Takže suma sumárum, jak říká článek:
... Pořad si nenechalo ujít pouze 145 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 3,43 %. Formát nepomohl TV Barrandov ani v celodenním podílu. U dospělého publika šlo o hodnotu 3,23 %. Bez cenzury bylo ale zároveň nejsledovanějším pořadem televize, který zároveň jako jediný překročil stotisícovou hranici. ...

Není to sice pro televizi kdovíjaké terno, ale je z daného dne tím nejsledovanějším, co se na Barrandově vysílalo.

Ale to, že Barrandov má za celý den přes 100 tisíc diváků jen na jednom pořadu je teda pořádné varování na zvážení, jestli je ta současná koncepce schématu udržitelná nebo si žádá úpravy.

Před časem jsem sice psal, jako i řada dalších, aby se změny nedělaly na rychlo, hned po uvedení pořadů, ale myslím si, že v půlce března by se ty změny už udělat mohly / měly, jestli jsou nějaké připravené.

Petr Pavel aura:10
6. 3. 2013 10:40 Nový

Re: Sice moc nepomohl, ale ...

celé vlákno

Českou tajenku posunou od 11.3. na 18:10 proti Prostřenu! Jediný pořad na TVB, který jsme sledovali už hold sledovat nebudeme.

Vítězslav Šimon aura:10
VSimon Login: VSimon
6. 3. 2013 10:49 Nový

Tak tohle asi ...

celé vlákno

nebude šťastná změna. Navíc pak bude běžet i proti Ulici (překryv), která cílí podobně jako Prostřeno a Tajenka. Sice jsem se na ni díval jednou a nezaujala mě, ale nebyl to nezbytně špatný formát. Asi bude mít pan Potůček pravdu s tou likvidací a přeprodejem Barrandova velké televizi. A nebo že by byl trh už tak plný kanálů, že ty slabší se prostě musejí poroučet? Toť otázka. Ale koneckonců Soukup chtěl mít z Barrandova vždy jen reklamní televizi pro tituly svého vydavatelství, což se mu, jestli to byl jeho hlavní cíl, podle mě daří.

Jan Novák aura:75
6. 3. 2013 12:03 Nový

Re: Tak tohle asi ...

celé vlákno

Když TV nemá sledovanost, tak nefunguje ani jako reklamní kanál pro jeho vydavatelství.

Vítězslav Šimon aura:10
VSimon Login: VSimon
6. 3. 2013 14:40 Nový

To je pravda, ale ...

celé vlákno

... je otázkou, jak to Soukup vidí. Možná asi tak, jak zmiňoval pan Potůček: svezu se s tou televizí, dokud budu mít nějakou vysílatelnou knihovnu, sledovanost a budu na to mít, no a až to nepůjde, tak ji střelím konkurenci.

Potom by tento Váš logický názor, se kterým souhlasím, nebyl s touto (Soukupovou možnou) vizí v rozporu.

Jaroslav Novák aura:60
Jardys Login: Jardysek
6. 3. 2013 11:39 Nový

fotbálek

Aby né, vždyt to bylo "předčasné" finále, na jedné straně nejslavnější klub na světě Manchester United, na druhé velký rival ze španělska Reál Madrid, to byla pecka. Škoda, že díky výkonu tureckého rozhodčího to byl hezký fotbal jen do 60 minuty... ale to je už fotbal, ale jsme rád, že táhne diváky. :-))

Regina L aura:10
6. 3. 2013 12:47 Nový

gratulace

celé vlákno

Gratuluji k výsledkům fotbalu na Coolu. V cílovce měl druhý poločas přes 17% podílu a to se tu mohli Nova fans zbláznit, když Fanda překročil s českými týmy v Evropské lize 2%. Takhle se dělá fotbal. Mimochodem, kde jsou ti rozumbradové, co nám tu tvrdí, jak je Liga mistrů pro Cool prodělečná? LOL, těšíme se už na Premier League na obrazovkách FTV Prima!

Maxo .. aura:78
6. 3. 2013 13:51 Nový

Re: gratulace

celé vlákno

O Premier League na Primě už tu básníš dobrý měsíc a furt nic, takže si zase lehni a sni dál, dobrou :-))))

Vítězslav Šimon aura:10
VSimon Login: VSimon
6. 3. 2013 14:43 Nový

A proč by PL na Primě být neměla?

celé vlákno

Byť fotbal není můj žánr, ale vše je přece otázkou ceny a vzájemných smluvních dohod?

Regina L aura:10
6. 3. 2013 14:52 Nový

Re: A proč by PL na Primě být neměla?

celé vlákno

Ano, je to otázka ceny a nebudeme si nic nalhávat, že na ta drahá práva u nás mají finance jen Prima a ČT, s tím, že Prima bude chtít opět přeplácet a ČT, která je živena z našich poplatků, to tak vysoko vyšponovat nemůže. Prima o fotbal stojí hodně, LM dělá Coolu obrovský čísla a Nova je v dluhu desítky miliard. Myslím proto, že asi není potřeba řešit, kde PL od srpna uvidíme.

Josef Kubiš aura:10
Kuboš Login: KubisJosef
6. 3. 2013 15:15 Nový

Re: A proč by PL na Primě být neměla?

celé vlákno

Chraň panenka Maria.SD mazanina.Chci vidět PL na kanále,který vysílá v HD.Nova Sport,nebo Sport TV.

Vítězslav Šimon aura:10
VSimon Login: VSimon
6. 3. 2013 16:02 Nový

Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Když bude v SD, bude v SD, no co? Jde snad o obsah a SD není podúrovňová kvalita. Aspoň donedávna ještě nebývala. Kromě toho Prima slíbila, že již půjde do HD také, takže uvidíme. No a pokud chceme, aby to vysílaly Nova Sport nebo Sport TV, tak budeme muset doufat, že na to ty televize mají. Já osobně se ale na to dívám tak, že u TV v režimu neplaceného volného šíření (FTA) je třeba být trošku tolerantní. Pokud vím, Nova Sport se předplácí.

Já fotbal nesleduji, ale kdybych sledoval, nepředplácel bych si, obzvlášť ne jen proto, aby to bylo v HD, když u FTA to budu mít zadarmo v SD. HD mi opravdu za připlácení nestojí.

Navíc, nedá se provést konverze zobrazení na SetTopBoxu? Myslím, že ano. Tak, co řešíme?

Martin Picka aura:62
6. 3. 2013 19:49 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

SD není podúrovňová kvalita pokud je to opravdu SD a ne čtvrtá kopie VHS jako u primy.

Regina L aura:10
6. 3. 2013 21:58 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Přesně tak Vítězslave, ostatně je vidět na vašem názoru, že s vámi většina čtenářů souhlasí. Obraz na Primě je dobrý, je to neplacená stanice a navíc k tomu mají super doprovodný program na úrovni. Jen zase Picka a výše pan Kubiš melou něco o svých smyšlených mazanicích na Primě. V životě jsem v reálu o tom, že by se na pořady na Primě nedalo dívat, nikdy od nikoho nic takového neslyšela. To jen tři lidi tady mají takový pocit a myslí si, že se tu kvůli nim něco změní. Jejich fňukání o mazanicích jsou tu už legendární a diskutéři se jim smějou. Mají si pořídit kvalitnější televize, jestli mají špatný obraz. Za to přece nemůže daný vysílatel.

Vítězslav Šimon aura:10
VSimon Login: VSimon
7. 3. 2013 11:12 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Regino, třeba ti kritici, co jsou proti tomu, aby byl fotbal na Primě, možná mají smůlu a jsou v oblasti, která tím MUXem 3 není pokryta zrovna nejlíp. Nicméně, je to tak, může za to provozovatel vysílací soustavy, ne televize. Ta může maximálně změnit provozovatele, ale za koho? Nikde není volno a čtyřku s mizerným pokrytím (a jeho kvalitou, aspoň u mě) má Nova jen pro sebe.

Ale Nova Sport je myslím v tomtéž MUXu, takže ty výhrady také nechápu. Problém by měl přece být s oběma stanicemi stejný. Pokud mají kabelovku, tak problém asi nemají žádný a s žádnou stanicí a bude to asi opravdu jen to Vámi zmíněné reptání.

Na druhou stranu, dá se pochopit, že se jim do koupě nové televize nechce. Já jsem na tom podobně. Odhaduji, že za cca 5 let tu bude DVB T2 a pak se bude zase kupovat nová technika? To už opravdu můžu tu chvíli počkat. :-)

Jan Novák aura:75
7. 3. 2013 11:27 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Nova Sport není v žádném muxu. Jen placeně na kabelu a satu.

Vítězslav Šimon aura:10
VSimon Login: VSimon
7. 3. 2013 13:29 Nový

Děkuji za korekci ...

celé vlákno

... však jsem psal: Ale Nova Sport je

myslím

v tomtéž MUXu. Nebyl jsem si jist

Vítězslav Šimon aura:10
VSimon Login: VSimon
7. 3. 2013 13:51 Nový

Tím hůř pro Nova Sport ...

celé vlákno

Tím hůř pro Nova Sport. Není divu, že si potom někteří (mnozí) přejí, aby sport byl na Primě Cool, protože se k němu ze svého pohledu snadněji dostanou. Ono totiž ne každému chce jednat o nové smlouvě s novou firmou a kupovat a instalovat přijímací techniku (byť instalaci dělá firma). :-)

Vítězslav Šimon aura:10
VSimon Login: VSimon
7. 3. 2013 13:57 Nový

Re: Tím hůř pro Nova Sport ... 2

celé vlákno

... i když u těch kabelovek je vše povětšinou bez problému. Jen se rozšíří nabídka, ale satelit ...

Pavel K. aura:86
7. 3. 2013 12:03 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Máte vůbec páru, o tom, o čem píšete...???

Vítězslav Šimon aura:10
VSimon Login: VSimon
7. 3. 2013 13:30 Nový

Nebyl jsem si jist ...

celé vlákno

... však jsem proto psal: Ale Nova Sport je

MYSLÍM

v tomtéž MUXu. Nebyl jsem si jist.

Martin Picka aura:62
7. 3. 2013 15:40 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Právě, že tu kvalitnější televizi si kup ty a uvidíš co má prima za obraz.Pokud se koukáš na 20 let starou šmucku, tak se ti nedivím, že jsi s obrazem spokojen(a).

Regina L aura:10
7. 3. 2013 16:25 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Takže na starší televizi je obraz lepší než na nové? Co to zas je za Pickovinu :DDDDDDDDDDDD­DDDDDDD

Martin Picka aura:62
7. 3. 2013 23:01 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Jestli neznáš rozdíl zobrazení mezi CRT a LCD, Plasma, LED a různými druhy úhlopříček tak se prosím raději nezapojuj do diskuse.Jasně, že na starším CRT bude obraz lepší, protože větší úhlopříčka nové plasmy,LCD ti ukáže plno nedostatků.Doufám, že ti to nebudu muset vysvětlovat ještě 10krát.

Regina L aura:10
7. 3. 2013 23:56 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Já ti taky nebudu donekonečna vysvětlovat, co za bludy tu píšeš. Ale nauč se aspoň jedno - píše se plazma se Z a ne ten tvůj prehistorický pravopis. Tak jsem viděla paní Antónie pana presidenta na té televisi, no myslím si, že nás bude dobře representovat ve světě.

Jan Novák aura:75
8. 3. 2013 0:36 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Ano, když chybí technické vzdělání, kompenzuje se to trapným opravováním pravopisu :-)

Martin Picka aura:62
8. 3. 2013 15:47 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Plasma se píše se S i se Z a pokud píšu bludy tak jaké, že se o nich nezmíníš, zase jen lžeš.

Jan Novák aura:75
7. 3. 2013 17:37 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

A s čím to SD provnáváte? Sám jsem tady postoval testovací obrazy Primy i Fandy. Ve statickém testu je Fanda trochu ostřejší, ale pokud jde o sport - tedy pohyb, vyjde to stejně. Datový tok je tak nízký, že to spolehlivě zabije - pokud nemají být v obraze kostičky, musí ho kodér rozmazat. Jediný lepší volný SD (a samozřejmě HD) kanál je ČT4. Srovnávat to s placenými NovaSport HD / Eurosport HD mi přijde trochu mimo.

Regina L aura:10
7. 3. 2013 18:18 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Je zbytečné reagovat, Picka a Rozsíval jsou posedlý svými smyšlenými mazanicemi, přitom jakmile začne na Coolu znělka Ligy mistrů, už jsou přikovaní u obrazovek.

Martin Picka aura:62
7. 3. 2013 23:04 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Nejdřív se podívej na co reagoval :)

Dan Rozsíval aura:45
7. 3. 2013 18:18 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Martine,vysvětlovat naprostému lemp..vi že čím modernější zobrazovač,ne­dejbože úhlopříčka tak tím více je na něm nekvalita vidět na rozdíl od CRTéček je naprostá ztráta času.

Regina L aura:10
7. 3. 2013 19:48 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Tak si nepořizuj nekvalitní televize omg :D Vy jste duo, picka rozsíval :D

Jan Novák aura:75
7. 3. 2013 20:42 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Když něčemu nerozumíte, tak je lepší to nekomentovat. Problém je totiž zcela jasný. Pokud máte starou TV, jejíž vlastní rozlišení odpovídá třeba 400*300 (malá CRT barevná TV), tak samozřejmě neuvidíte, jestli Prima vysílá s kvalitou 720*576 nebo jen 540*576, protože obojí rozlišení je nad schopnosti vaší TV. Pokud si ovšem pořídíte novou TV, jejíž rozlišení je 1920*1080, tak samozřejmě i rozdíl mezi 540*576 nebo 720*576 zaznamenáte. O to víc pak oceníte nativní HD v těch 1920*1080.

Martin Picka aura:62
7. 3. 2013 23:05 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Dane, máš samozřejmě pravdu.Snažím se tady asi o nemožné.

Regina L aura:10
7. 3. 2013 23:57 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Daníku a Marťo, problém je, že bludy na pravdu nezměníte, takže je to skutečně nemožné. Díky za pochopení :)

Dan Rozsíval aura:45
8. 3. 2013 10:26 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Přesně tak. Časem možná taky přijdeš na to že tohle individuum a hlavně jeho cynty je nejrozumnější naprosto ignorovat. Doporučuji.

Dan Rozsíval aura:45
7. 3. 2013 8:27 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

Nejde jenom o HD samotné Víťo ale o to že i mezi SD kanály je to tragédie když to porovnám třeba s německými SD kanály. A u takové patlaniny můžeš konverzovat co chceš.
Jinak mě je to taky celkem fuk,byť z jiných důvodů než ty. Pokud mi nějaká stanice nepřinese takovou kvalitu jakou požaduji a jaká by měla být v roce 2013 u nás už naprostým standartem tak prostě zcela jednoduše přepnu na takovou která mé požadavky splňuje příp. přepnu na úplně jiný program. Dneska už nejsou jenom nějaké Cooly,Fandy,Smícho­vy,Láfy,Telky ale výběr je naštěstí poměrně bohatý.

Regina L aura:10
7. 3. 2013 11:54 Nový

Re: Co se bude dát dělat?

celé vlákno

OMG zas :DDD

Vítězslav Šimon aura:10
VSimon Login: VSimon
7. 3. 2013 16:46 Nový

To je pravda, ...

celé vlákno

... ale kdo se spoléhá na terestriál, bude muset být skromnější. Kdo má satelit, může si vybírat. Kdo má kabelovku, taky musí být trochu skromný nebo si zásadně připlatit.

Já osobně bych spíše Do you speak English než sprechen sie Deutsch. Ale i tak, německé ani britské, ani jiné stanice Vám nenabídnou alespoň trochu přijatelné české zábavy, i když si mnoho lidí myslí, že čeští baviči jsou vesměs vyhynulý druh. A česká zábava? Nějaká je? Říkají jiní. A co české zpravodajství? Vím, že teď stojí povětšinou za starou bačkoru (zejména Nova), ale zahraniční Vám ty české zprávy nedají ani v té kvalitě.

Prostě se zabývají svými věcmi a malá ČR je jednoduše zajímá jen, když tu lze provádět z jejich pohledu něco zajímavého, třeba rozkrást nějakou českou firmu a vzít si její patenty. Ale to ponechme stranou.

Například, nedivil bych se, kdyby 80 % Američanů nevědělo, kde je Praha a nebo, plácnu, Česká Třebová.

Proto jsem názoru, že když jsme v Česku, měli bychom trvat na češtině. Nám koneckonců taky v (západním) zahraničí neustupují. A na východě jsou to spíše vyjímky. Myslím, že v historii jsme si poněmčování a nyní poamerikanizování už užili dost. A ne vždy to převzetí trendů bylo k nejlepšímu. Nevnímejte má slova nijak zle, ale jestli budeme směřovat jen cestou převzetí cizí kultury bez vývoje té vlastní, brzy zjistíme, že žádnou nebudeme mít. Na druhou stranu nikomu nebráním, aby si našel pořad v originálním znění a poslechl si tuto verzi. Když mu vyhovuje, proč ne. Ale neměli bychom zapomínat ani na ty, kteří cizím jazykům neholdují. Ne každý se měl vždy možnost učit cizí jazyk a ne každý má na to buňky.

Ale každopádně si myslím, když už se tak bavíme o Coolech a Fandách, že ty Cooly, Zoomy (Prima) jsou přece jen o něco lepší v porovnání s takovými Fandami, Smíchovy a Telkami (Nova). Alespoň mi přijde, že dávají těch novinek trochu víc a nevětrají tak ten archiv.

Dan Rozsíval aura:45
7. 3. 2013 18:45 Nový

Re: To je pravda, ...

celé vlákno

Souhlasím,kdo se spoléhá pouze na terestriál má to podstatně horší. Osobně mě ale cizí jazyky nepálí poněvadž na sportovní a hudební programy které sleduji v DVB-S nejčastěji není potřeba a ty ostatní jako Nat Geo HD,History HD,Eurosport HD,Viasat HD a další v češtině jsou. Zábavu moc nesleduji poněvadž dneska už žádná kloudná není,zprávy naopak dost ale většinou spíše jako rádio takže tam ta kvalita není tak akutní jako u ostatních,byť by mohla být samozřejmě lepší.
Co se týče té češtiny tak to je spíš jejich ostuda že to někteří sledujeme jinde. Až přestanou spát a začnou namísto vytváření nových a nových klonů raději na tomhle makat tak si s velkou radostí na jejich programy zase rád přepnu.

Maxo .. aura:78
6. 3. 2013 16:30 Nový

Re: A proč by PL na Primě být neměla?

celé vlákno

Počítat se musí i se stanicí Digi Sport, která v HD taktéž vysílá.

Petr Pavel aura:10
6. 3. 2013 16:30 Nový

Re: A proč by PL na Primě být neměla?

celé vlákno

Si předplať nějakou zahraniční platformu v HD, jiní to také tak dělají.

Jan Novák aura:75
6. 3. 2013 17:20 Nový

Re: A proč by PL na Primě být neměla?

celé vlákno

Doteď to byla SD mazanina na Digi, proti tomu může být těžko něco horší :-)

Petr Pavel aura:10
6. 3. 2013 19:04 Nový

Re: A proč by PL na Primě být neměla?

celé vlákno

Jsi asi neviděl DigiSport, ten má na "pouhé" SD hodně dobrý obraz i na jejich rádoby příjimačích.

Jan Novák aura:75
7. 3. 2013 17:46 Nový

Re: A proč by PL na Primě být neměla?

celé vlákno

Mně právě přišlo, že to ten jejich analogový výstup dost zabíjí. Stejně jako u základního STB od UPC. Taky byl dobrý ke klasické TV, ale s plochou TV to byla bída. Zbytečný D/A a A/D převod zkazí dost.

Dan Rozsíval aura:45
7. 3. 2013 8:31 Nový

Re: A proč by PL na Primě být neměla?

celé vlákno

Zrovna ten SD Digisport je obrazově vcelku solidní.

Vítězslav Šimon aura:10
VSimon Login: VSimon
7. 3. 2013 11:26 Nový

Já mám s přijmem taky problém ....

celé vlákno

Jak jsem již psal, mám také problémy s přijmem, prozměnu s MUXem 4 (obrazem mi projíždějí malé kostkované pruhy a občas vypadne zvuk). A nebude to jen technikou, když zbytek funguje a hýbání s anténou mám již vyzkoušené. Mám být údajně v oblasti, kde se má dát kvalitně chytit, ale tak kvalitní to zas není. Po vyřazení ČT1 HD se situace výrazně zlepšila, ale ani teď není ideální.

Nehořekuji, že to nehraje a že není obraz jako víno, protože Fanda, Smíchov, ani Telka mi osobně za pláč nestojí.

Z mého pohledu je MUX 4 mizerně stavěná síť, s mizerným pokrytím, mizerným dodržováním technických standardů (už to zde na DZ rezonuje dlouhodobě) a na vrch ještě mizerným obsahem. A to je prosím pěkně Nova.

Ale ať jsem konstruktivní. Podíval jste se již na Prima Play? Tam by to mělo být ke shlédnutí, pokud licenci Prima získá, cena předplatného je myslím 49,-. Nevím, kolik chtějí například za Nova Sport, za Voyo se chce 99,- a to ještě nezávisle, jestli si předplácíte Nova Sport.

Kdybych neměl v cenách pravdu, doplňte mě, ať máme všichni přehled.

PS: A pokud jde o Voyo, už Nova zkusila klasický trik obchodníků, zdvojnásobila cenu za registraci do Voyo a když propagovala Telku, nabídla k tomu původní cenu (99) s tím, že vše vypadalo jako akční sleva. To je ta férová a transparentní obchodní politika ze strany Novy.

Dan Rozsíval aura:45
7. 3. 2013 12:11 Nový

Re: Já mám s přijmem taky problém ....

celé vlákno

To vypadá spíš na nějakou chybu v anténní sestavě než kvalitou signálu a tudíž hýbání s anténou asi moc nepomůže. Co sousedi? Co anténní technik?

Vítězslav Šimon aura:10
VSimon Login: VSimon
7. 3. 2013 13:56 Nový

Re: Já mám s přijmem taky problém ....

celé vlákno

Na sousedy to asi "nesvedu" (ti nemají problémy, techniku nám oběma dělal jeden člověk). Technika se zeptám. Ale jak jsem psal, ten obsah mě vážně nedohnal k tomu, abych se uvolil to řešit, zvlášť, když zbytek nezlobí. Díky za rady. :-)

Jan Novák aura:75
7. 3. 2013 14:28 Nový

Re: Já mám s přijmem taky problém ....

celé vlákno

Kdyby to bylo v analogu, tak projíždějící úzký pruh + občasné výpadky synchronizace obrazu způsobuje rušení síťovým kmitočtem 50Hz - dvojí zemnění, vadný elektrolyt ve zdroji k předzesilovači a podobně.

Vítězslav Šimon aura:10
VSimon Login: VSimon
7. 3. 2013 16:22 Nový

Re: Já mám s přijmem taky problém ....

celé vlákno

To mě sice taky napadlo, ale ten MUX takhle nezlobil pořád. Zlobí, až se naplnil Smíchovem. Zmírnilo se to, až zmizela ČT1 HD. Dokud tam byl jen Fanda, tak jsem problémy neměl. Proto si myslím, že chyba nebude u mě. I když kdoví, možná dokud byl MUX poloprázdný, tak možná vysílal kvalitněji a teď když je skoro plný, tak vysílá na hraně přijatelné normou nebo lehce pod ní. Navíc nemám techniku, abych to všechno proměřil, takže to bude na technikovi, až se dostanu k tomu ho povolat. Ale každopádně díky za rady.

Zix . aura:57
6. 3. 2013 15:57 Nový

Re: A proč by PL na Primě být neměla?

celé vlákno

Zase né každej fotbal je tak sledovanej,třeba u Premier League je jasný,že některý zápasy by měli trošku vyšší sledovanost,ale pokud by tam byli týmy ze středu tabulky a hůř,tak by ty čísla nebyli určitě tak pěkný.

Maxo .. aura:78
6. 3. 2013 16:25 Nový

Re: A proč by PL na Primě být neměla?

celé vlákno

Ne, to opravdu není třeba řešit. Pokud vím, tak práva získala nějaká společnost, která nějak spolupracuje s Nova Sport, ale to je fuk, víš stejné houno o PL jako tady všichni ostatní, tak si tady prosím nehraj na nějakého děda vševěda, který všechno zná, všude byl ...

Regina L aura:10
6. 3. 2013 21:59 Nový

Re: A proč by PL na Primě být neměla?

celé vlákno

LOL...

Zix . aura:57
6. 3. 2013 16:12 Nový

Re: gratulace

celé vlákno

Nevim sice jestli porovnáváte celodenný podíly nebo jen fotbal,ale fotbal na Fandovi měl u 15+ 7,67% a to mu pomohlo ke 2,62% za celý den.
http://www.digizone.cz/clanky/start-treti-rady-farmare-na-prime-family-se-nepovedl-fanda-bodoval-evropskou-ligou/

Regina L aura:10
6. 3. 2013 22:01 Nový

Re: gratulace

celé vlákno

No dobrý Zixi, nemusíš se tu párkrát zastat Novy, aby tě ostatní neoznačovali za Prima fanatika. Stejně jím budeš tak jako tak, zdejší čtenáři nevidí naši kritiku Primy a občasné pochválení Novy, a taky, proč se jim nějak vnucovat. Jediný blázen, který tu nikdy nezkritizoval svého koně a nikdy nepochválil konkurenci, je Pavel P., což ti inteligentnější vědí a stačí, když budeš tak vnímám u nich a ne u ostatních individuí.

Pechy P. aura:33
6. 3. 2013 22:02 Nový

Re: gratulace

celé vlákno

Pavel P. a ty.

Regina L aura:10
6. 3. 2013 22:21 Nový

Re: gratulace

celé vlákno

Já nekritizuju Primu a nechválím konkurenci, když se ji něco povede? :DDDD LOL, ty už se prober, neviděli jsme ji zatím už jen u tebe, Zix se snaží teď. Takže pojď do toho, ať tě můžem vyškrnout ze seznamu a můžeš se zařadit mezi nás normálnější. Ale jestli chceš, klidně si zůstaň mezi fanatiky, s Pavlem budeš dobrá dvojka :D

Pechy P. aura:33
7. 3. 2013 13:29 Nový

Re: gratulace

celé vlákno

Ale copak, s Pavlem P. jste se rozvedli, to je mi líto :-).

Zix . aura:57
6. 3. 2013 23:27 Nový

Re: gratulace

celé vlákno

Bože ty si vážně magor. :D :D

Je vidět,že víš o mě úplně hov.no,protože když už,tak od Primy sleduju Cool + nově Zoom a Family úplně minimálně. A ke každýmu programu bych našel najěkou tu kritiku.

PS. Nejlepší program je stejně ulozto,czshare apod. servery :P

Regina L aura:10
7. 3. 2013 0:39 Nový

Re: gratulace

celé vlákno

Tak ji řekni, pořád na ni čekáme.

Zix . aura:57
7. 3. 2013 0:46 Nový

Re: gratulace

celé vlákno

Napiš na jakej program a něco vypíšu. :P

Regina L aura:10
7. 3. 2013 11:55 Nový

Re: gratulace

celé vlákno

Tak třeba Talent :D

Zix . aura:57
7. 3. 2013 17:59 Nový

Re: gratulace

celé vlákno

Sice sem myslel nějakou tv stanici,ale to je jedno. :D

Co mě vadí,tak jako skoro u všech soutěží ty dlouhý přímý přenosy,je to otrava a zbytečně dlouhý.
Bílá mi tam vadí.
Nemuselo by tam bejt tolik těch "smutných příběhů soutěžících",to mě popravdě vůbec nezajímá a od toho sou Krimi Zprávy,Pošta pro tebe apod.
Mohli u poroty nechat Krause,ten tam dobře bavil.

Nejspíš všechno.

Regina L aura:10
7. 3. 2013 18:20 Nový

Re: gratulace

celé vlákno

Bílá je super, ale souhlas, že Kraus byl lepší než Dejdič. Mně zas vadí, že loni bylo tak málo přímých přenosů a že nenechali postoupit ty Indy dál.

Zix . aura:57
8. 3. 2013 11:26 Nový

Re: gratulace

celé vlákno

Mě ty přímý přenosy nebavěj,tak sem to jedině uvítal. A ty Indy sem viděl a nechápu proč nebyli v těch přímých přenosech,kde vůbec vypadli?

Regina L aura:10
8. 3. 2013 14:44 Nový

Re: gratulace

celé vlákno

No vypadli jakoby v divadle, ale bylo to nahraný, normálně si je jen objednali a protože lidi loni řvali, že tam je moc cizinců, tak je měli jen jako zpestření castingů. Přitom v živákách by byli super, stejně jako byl Stevie, Atai nebo ten japonskej samuraj. Jejich chyba.

Zix . aura:57
8. 3. 2013 17:01 Nový

Re: gratulace

celé vlákno

Takže Prima si je tam zaplatila? :D

A je pravda,že v tej 2 bylo moc cizinců a ten název Česko Slovensko byl potom trochu mimo.

Zix . aura:57
6. 3. 2013 16:07 Nový

Cool

Ta rekordní sledovanost je pouze v prime-time že? Nebo celkově rekord,že v nějakou dobu mělo puštěno tolik procent televizí zrovna Cool?

PS. Když má Cool zajímavý zápasy,tak je vidět,že se jim to vyplací. :)
Jen by mě zajímalo porovnání sledovanosti oproti loňsku kdy to bylo na ČT.

Tondach Login: sateblit
7. 3. 2013 6:08 Nový

Ach jo!

Ale to z vás Radek nebude mít radost, když se v diskuzi pod článkem o něm, jediném to spravedlivém v této zemi, bavíte o fotbalu......

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+