Více

Nového loga, grafiky a širokoúhlého vysílání se Óčko dočká už z pátku na sobotu

UVNITŘ GALERIE Logo změní Óčko po téměř deseti letech a teprve podruhé za svoji existenci. Veškeré vysílání bude od soboty širokoúhlé ve formátu 16:9.

Pod novým logem a s novou grafikou se představí v noci z pátku na sobotu 27. října hudební televize Óčko. “Změna se týká veškeré grafiky s výjimkou moderovaných pořadů. Rebrandingu se dočká, po téměř deseti letech, také logo stanice,” informovala marketingová manažerka stanice Kristýna Štíhelová. Autorem nové vizuální podoby Óčka je společnost Frame 100R, konkrétně pak Lukáš Veverka, který se v roce 2007 podílel jako art director na redesignu České televize, a producent Vojtěch Frič.

K TÉMATU: Óčko oslaví desáté narozeniny. Mění grafiku a v příštím roce chce oslovit 2 % publika

„Nový grafický styl Óčka nese jednoduchým vyjádřením jasnou message a určitě přinese mnoho pozitivního. Stejně tak rozšíření o nové programy: lifestylové programy, zprávy ze showbusinessu jsou krokem vpřed. Jako zadavatele mě zaujaly i jiné možnosti reklamy než je klasická spotová reklama,” míní marketingová specialistka ČEZ Kateřina Cábová. Podle marketingového ředitele hudebního vydavatelství Universal Music Czech Republic Miloslava Zýky se nový vizuál Óčka vtipný a připomíná hravost Primy Cool.

“Nové Óčko je ale zajímavější tou hrou s písmenem O. Taky mi došlo, že pokud nějaký klient chce zacílit na nejmladší cílovou skupinu, nemá na televizním trhu moc na výběr. Pokud si projde všechny multiplexy, tak mu zbude jedině Óčko,” uvedl Zýka.

11 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 25. 10. 2012 16:38

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+