Více

Nové trendy na britském televizním trhu: Jak si udržet mladé diváky?

Podle výroční studie britského regulačního úřadu Ofcom živé televizní vysílání sleduje ve Velké Británii jen asi polovina mladých ve věku 12 – 15 let ve srovnání s 69 % všech dospělých.

Velká televizní obrazovka je stále nejpopulárnějším způsobem, jak sledovat televizní obsah, ale i tablety a další zařízení získávají stále pevnější půdu pod nohama, a to nejen v Americe, ale i na dalších, především vyspělých televizních trzích, jako je například ten ve Velké Británii.

Díky ohromující explozi kanálů, platforem a zařízení bylo tradiční televizní vysílání v posledních letech postaveno doslova na hlavu. Boom nových technologií představuje obrovský tlak nejen na broadcastery, ale i na tvůrce obsahu. Jejich cílem je zjistit, jakým směrem obrátit pozornost, aniž by byla ohrožena jejich nabídka. Je však možné specifikovat některé jasné trendy.

Odliv mladší generace postihl i Velkou Británii

Podle výroční studie britského regulačního úřadu Ofcom (sestavené na základě "digitálního sedmidenního deníku") živé televizní vysílání sleduje ve Velké Británii jen asi polovina mladých ve věku 12 - 15 let ve srovnání s 69 % všech dospělých. Stejná mladá cílová skupina také tráví 20 % svého času sledováním krátkých videoklipů prostřednictvím sociálních sítí.

Mladší generace se přemísťuje od dlouhodobé formy živého televizního vysílání spíše k formě streamování a catch-up. Fenomén tohoto trendu neustále sílí, říká Susie Buckridge, produktová ředitelka online televize Youview. „Za dva roky, co Youview zahájila své vysílání, jsme zaznamenali nárůst „nahrávek na vyžádání“ (on demand nahrávky) na průměrných 3 500 000 každý týden. Navíc více než polovina zákazníků Youview si prohlíží 4 x 30minutové on-demand televizní programy každý týden."

 

Sportovní přenosy „na vyžádání“

Celý článek čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+